. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12476 تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 | 08:45 ق.ظ

نشست صمیمی دکتر کمالی پور با پرسنل و کارگران زحتمکش شهرداری جیرفت +تصاویر

  به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، عصر سه شنبه ( ۸ تیرماه ۹۵ ) نشست صمیمی دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با شورای شهر ، شهردار ، پرسنل و کارگران زحتمتکش شهرداری جیرفت در حیاط این اداره برگزار شد. کمالی پور در ابتدا تعزیت و سوگواری ابر مرد […]

 

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، عصر سه شنبه ( ۸ تیرماه ۹۵ ) نشست صمیمی دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با شورای شهر ، شهردار ، پرسنل و کارگران زحتمتکش شهرداری جیرفت در حیاط این اداره برگزار شد.

IMG_2662

IMG_2689

کمالی پور در ابتدا تعزیت و سوگواری ابر مرد تاریخ بشریت امام علی (ع) را تسلیت گفت و از دست اندرکاران این نشست صمیمی تشکر کرد.

وی در مورد این ایام و شب های قدر گفت : این شب ها در زندگی ما نقش اساسی دارد و تدبیر ما در این شب ها رقم میخورد.

کمالی پور بیان کرد : بزرگترین افتخار ما این است که در هر جایی مشکلی می شود و به سختی می خوریم نام مبارک علی (ع) را تکرار می کنیم و بر زبان می آوریم .

IMG_2678

وی افزود: اما معتقدم به اینکه عشق علی ، حبّ به علی در همین شیعه بودن و بردن نام علی خلاصه نمی شود و آنچه‌در این لحظات ، ساعات و ایام می تواند مرهم گذار زخم های رفته بر علی باشد این است که ما در میدان عمل با آرمان های علی پیوندی دوباره و جاودانه ببندیم .

دکتر کمالی پور ادامه داد: وقتی نام علی به میان می آید ، مردانگی در ذهن همه ی ما ایجاد می شود و بیائیم مردانگی علی را در زندگی شخصی و اجتماعی خودمان نهادینه کنیم.
وی تصریح کرد: وقتی نام علی برده می شود یعنی نه به دروغ نه به تزویر ، نه به ریا و دورنگی و نه به همه ی خصلت های رذیله ای که امروز در دنیا و جامعه ی ما باب شده است .

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد بیان کرد : آنچه می تواند علی را در قلب ما جاودانه کند این است که با آرمان علی پیوندی دوباره ببندیم .
وی افزود: مگر نه این است که علی معیار سنجش مومنین بعد از پیامبر است

IMG_2665

وی ادامه داد: وقتی علی معیار و سنجش ما برای رسیدن به خداست ، پس راهش این است که علی را در قلب هایمان ، در تفکر سیاسی و اجتماعی داشته باشیم و آن موقع شما خواهید دید که علی یار و مددکار همه ی ما در دنیا و شفیع ما در آخرت خواهد بود.

وی با تشکر ویژه از پرسنل و کارگران شهرداری گفت : زحمات شما عزیزان بر کسی پوشیده نیست ولی کار شما را کسی برای مردم توضیح نمی دهد و شما هم اهل خودنمایی نیستید و شاید فلسفه شما این اجازه را به شما نمی دهد.

IMG_2684

وی ادامه داد: اما ایمان داشته باشید که بهترین عبادت ها در نزد خداوند متعال خدمت هایی است که کمتر از آنها یاد می شود و کمتر به آنها توجه می شود.

کمالی پور بیان کرد : آنکس که باید قدر بداند خدای متعال است و قدر دانستن ما انسان ها خیلی راه به جایی نمی برد.

اما از طرفی همه ی ما و مسئولین مکلف و موظف هستیم که در برابر گرفتاری های شما گامی اساسی و جدی برداریم.

کمالی پور تصریح کرد : من وامدار هیچ جریان سیاسی نیستم ، آنچه امروز توفیق ایجاد کرده است که من بتوانم خدمتگزار شما مردم در عرصه قانون گذاری باشم ، محبت خود شما مردمی است که نه ادعایی داشتید و نه قدرتی و نه ثروتی پشت سرتان بود .

IMG_2690

وی افزود: من مدیون آن انسانی هستم که دست نداشت برای اطمینان با دندان روی برگه رأی نوشت کمالی پور ، من مدیون آن پیرزنی هستم که بعد از پیروزی وقتی که آمدند یکی از روستاهای اسماعیلیه گاوی را بکشند ، پیرزنی هراسان خروسی را آورده بود و گفت : ننه من هیچی ندارم این خروس را آورده ام که بکشید و نذر کمالی پور کرده ام.

وی بیان کرد : من وامدار شما مردم زحمتکش هستم و اطمینان داشته باشید که تمام توانم را ، تمام وجودم را صرف شما خواهم کرد و برای رفع گرفتاری و مشکلات شما حتی لحظه ای کوتاه نخواهم‌آمد.

وی گفت : این گرفتاری و مشکلی که در بحث زمین برای شما ایجاد شده است ، از همان روزهایی که انتخاب شدم پیگیر بودم و چندین جلسه تاکنون برای رفع این مشکل داشته ایم و نتیجه بر این شد کارگروهی تشکیل شود و این کار گروه بررسی کند و امیدوارم بتوانم با همت مسئولین و کمک اعضای محترم شورای شهر ، شهردار و همه ی عزیزانی که می توانند واقعا کمک کنند ، دست به دست هم دهیم و این گرفتاری هر چه زودتر حل کنیم.

کمالی پور ابراز کرد : حسنی که شما مردم دارید این است که نماینده تان هم حقوقدان است و هم کسی که ۲۰ سال در بدترین شرایط قضاوت و مدیریت کرده است و کسی نمی تواند دورش بزند.

وی ادامه داد: پس بنابراین ایستاده ام و تا زمانی که مشکل شما را حل نکنم از پای نخواهم نشست .

IMG_2648

مهندس مختاری شهردار جیرفت نیز در این نشست گفت: در آستانه شب قدر هستیم و شب قدر بیدار ماندن نیست ، بیدار شدن است.

وی ابراز کرد : کسانی که در شب قدر مستحق یاد کردن هستند شهدایند و شهدای این شهر ۴۹۶ نفرند و حتما آنها را از یاد نبریم.

مختاری ضمن تقدیر و تشکر از کارگران شهرداری تصریح کرد : شما کارگران شهرداری دین خود را ادا کرده اید و زحمت خود را می کشید و بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه ضمن عرض ادب به حضار و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد گفت : نماینده ما یک فاکتور بسیار مهم دارد و آن این است که بلادیده است و در زندان های عراق فراز و نشیب های زیادی دیده است و با توجه به این سختی های زمان اسارت ، معصومین پشتیبانش می باشند و ما هم چشم امید به گامهای استوار و عزم و اراده ایشان دوخته ایم.

وی افزود: دوراندیشی ایشان زبان زد خاص و عام است و از قضات برجسته ای است که بر اساس چندهزار رأیی که صادر نموده است نه از حدود اسلام خارج شده و نه کسی را از راه بی راه کرده است.

IMG_2672

مختاری ادامه داد: امروز شما زحمتکشان شهرداری یک توقع از ایشان دارید و آن چیزی جز حقتان نیست که با توانایی و پشتکاری ایشان رفع و گره از کار شما کارگران زحمتکش برداشته شود.

شهردار جیرفت تصریح کرد : از آنجایی که جیرفت کهن پیشانی جنوب کرمان است ، می طلبد که شما آزاده قهرمان آستین همت بالا زده و با استفاده از همه عناصر دلسوز چه هم خط و غیر هم خط مشکلات این شهر را رفع و شهری در شأن این مردم داشته باشیم.

وی در مورد مشکلات شهرداری گفت : اول و آخر خواسته همه ی ما بحث زمین های شهرداری است.

مختاری همچنین در مورد مشکلات دیگر این اداره گفت: ۸۰ درصد دستگاه ها فرسوده است و باید جایگزین شود و حداقل ۵ میلیارد اعتبار نیاز دارد .
وی در بقیه بخش ها هم گفت : ناوگان آتش نشانی ۶۰ درصد فرسوده ، اتوبوسرانی ۴۰ درصد فرسوده و همچنین اتمام ساختمان جدید شهرداری زیرا این ساختمان‌در خور شأن جیرفت نیست.

و حداقل ۲ میلیارد پول نیاز است و از طرفی با توجه به بازنشستگی نیروهای رسمی احتیاج به ۵۰ نیروی قراردادی داریم و مشکلات دیگر که در نارضایتی مردم هویدا شده است.

IMG_2642

شهردار جیرفت با ابراز نگرانی گفت : ما نیرو داریم که ۲۵ سال کار کرده اما هنوز شرکتی است .
وی در ادامه گفت : با توج
ه به اینکه مساحت خود شهر ۴۵۰۰ هکتار و ۲۰۰ نیروی خدماتی داریم ، هر نیروی خدماتی ما نزدیک به ۲۳ هکتار از شهر را تمیز می کند که این مساحت واقعا زیاد است.

مختاری تصریح کرد : ۲۵ شهردار در جیرفت خدمت کرده اند که نمی توانستند برای آینده شهرداری برنامه ریزی کنند چرا که حق ما شهرداری های جنوب آنطور که باید و شاید داده نمی شود و انگار ما جز استان کرمان نیستیم .

وی در پایان از نماینده مردم خواستار پیگیری جهت  مرتفع کردن مشکلات عدیده کارگران و کارکنان شهرداری و همچنین زمین های هشت قصبی آنان شد.

IMG_2682

در ادامه مهندس مشایخی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت ضمن خیر مقدم به نماینده مردم گفت : بنده به نمایندگی از اعضای شورای شهر باید عرض کنم تاکنون هر چه تلاش کردیم به هیچ نتیجه ای نرسیدیم که این قشر زحمتکش هیچ امیدی غیر از خدا ندارند و با این حقوق و مزایای کم فقط امیدشان به همین زمین های ۸ قصبی است که در شهرداری استخدام شده اند زیرا حقوق این عزیزان اینقدر کم است که کفاف مخارج روزمره را نمی دهد.

وی خطاب به نماینده مردم تصریح کرد : امیدواری این عزیزان بعد از خداوند به شما می باشد که مشکل گشای این عزیزان باشید.

و در پایان حمایت قاطع خود و اعضای شورای شهر جهت همکاری در جهت رفع این مشکلات بیان کرد.

IMG_2705

در ادامه نیز سرکارخانم بحرینی رییس شورای کار و کارگری شهرداری ملتمسانه تقاضای همکاری و مرتفع شدن مشکل زمین های کارگران و کارمندان شهرداری شد.

IMG_2676 IMG_2685 IMG_2697 IMG_2668 IMG_2703

انتهای پیام/.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =