. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 12991 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1395 | 14:15 ب.ظ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان:

کمیته امداد امام خمینی (ره) پاکترین نهاد برای خدمت رسانی است

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در اولین سفر کاری خود به شهرستان جیرفت با کرمی پورامام جمعه جیرفت و امینی روش فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.   وی  کمیته امداد امام خمینی (ره) را پاکترین نهاد برای خدمت رسانی دانست و گفت: خدمات […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در اولین سفر کاری خود به شهرستان جیرفت با کرمی پورامام جمعه جیرفت و امینی روش فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

وی  کمیته امداد امام خمینی (ره) را پاکترین نهاد برای خدمت رسانی دانست و گفت: خدمات بسیار خوبی برای این منطقه صورت گرفته است ،اما هنوز کافی نیست و خیلی کارها باید انجام شود.

 

صادقی اظهار کرد: با توجه به بودجه ای که در اختیار این نهاد قرار می گیرد ،خدمات کمیته امداد خدمات ارزان قیمتی است ، اما با همین بضاعت می خواهیم در جهت خدمت بیشتر به محرومین جنوب گام برداریم.

 

وی تصریح کرد: ما چند تفاهم نامه با فنی حرفه ای و غیره امضا کرده ایم که یک انقلاب می خواهیم در بحث اشتغال ایجاد کنیم.

 

صادقی ابراز کرد: من به دور از هر حاشیه سازی می خواهم با همکاری ائمه جمعه و دستگاه های اجرایی از همه ظرفیت ها برای کم کردن مشکلات مددجویان استفاده کنم.

 

وی تصریح کرد: در چندتا از شهرستان های شمال استان تعداد خیلی کمی مددجو داریم و خدا کمک کند روزی برسد که ما در همه شهرستان ها مددجو نداشته باشیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: ما بیشترین اختصاص بودجه را برای جنوب در نظر گرفته ایم.

 

وی در پایان در سوال خبرنگار ما مبنی بر استقرار اداره کل کمیته امداد جنوب گفت: هنوز در مورد این مسئله تصمیمی گرفته نشده است ، ولی با توجه به محرومیتن جنوب  ،بزودی یکی از معاونین این اداره کل را در جنوب مستقر خواهیم نمود.

 

IMG_3774 IMG_3779 IMG_3781 IMG_3780 IMG_3782 IMG_3783 IMG_3791 IMG_3795 IMG_3800 IMG_3802

 

انتهای پیام/.

 

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =