. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 13387 تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1395 | 03:00 ق.ظ

نماز مغرب و عشاء به افق بخشش / تصاویر +جزئیات

به گزارش سایت کنارصندل ، بخشش در اوج قدرت ، جوانمردی است. و خداوند به حرمت این کار بزرگ ، خانواده ها را مورد رحمت خود قرار می دهد.   انسان جایز الخطاست و گاهی اوقات ناخواسته ، بهترین دوستش را در یک نزاع و دعوا به قتل می رساند ، اما تا آخر عمر […]

به گزارش سایت کنارصندل ، بخشش در اوج قدرت ، جوانمردی است. و خداوند به حرمت این کار بزرگ ، خانواده ها را مورد رحمت خود قرار می دهد.

 

انسان جایز الخطاست و گاهی اوقات ناخواسته ، بهترین دوستش را در یک نزاع و دعوا به قتل می رساند ، اما تا آخر عمر از وحشت این عمل جهنمی عذاب می کشد.

 

و هستند خانواده هایی هم که با گذشت ،به زندگی زن و فرزندان قاتل رحم می کنند و مورد بخشش قرار می دهند.

 

شامگاه دوشنبه ،احمد امینی روش در دیدار با خانواده محمدی که به همراه دادستان، رییس اداره اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت و بعضی از مسوولان بخش ساردوییه برگزار شد افزود: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی وظیفه خود را در رابطه با دستگیری، تحویل به دستگاه قضایی و صدور حکم موجب قتل جوانی شده بود انجام داده اند و اکنون خانواده اولیای دم می توانند هر تصمیمی بگیرند.

 

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران در دنیا از اقتدار بی نظیری برخوردار است گفت: کسانی که بخواهند با بعضی کارها امنیت جامعه را به مخاطره انداخته و موجب نا امنی در منطقه شوند بدانند که با آنها برخورد قاطع خواهد شد و مانند بعضی افراد از صفحه روزگار محو خواهند شد.

 

وی با اشاره به عملیات چند روز گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج) در مبارزه با شرور منطقه تصریح کرد: در عملیاتی با حضور سربازان گمنان امام زمان(عج)، فرد شروری که مدتی از رافت نظام جمهوری اسلامی برخورد دار شده بود، اما دوباره دست به ایجاد نا امنی در منطقه زده به هلاکت رسید و گروهی که این شرور تشکیل داده بود متلاشی شد.

 

امینی روش بیان کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان لنگرگاه منطقه با اقتدار بیش از گذشته در حال حرکت است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر با بعضی مجرمین با سعه صدر برخورد می شود، نشان از رافت اسلامی و برگشتن آنها به زندگی شرافتمندانه است، لذا برخورد با آنها کار سخت و دشواری نیست.

 

فرماندار شهرستان جیرفت ضمن قدر دانی از نیرهای امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و همچنین نیروهای سپاه و بسیج برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه خاطرنشان کرد: امروزه با حضور سربازان جان برکف امام زمان (عج) و سایر نیروها، امنیتی پایدار در منطقه وجود دارد و با کسانی که مخل نظم و امنیت شوند قاطعانه برخورد خواهدشد.

 

امینی روش افزود: امروز خانواده محمدی می توانند قاتل رامورد عفو قرار داده و یا حکم قصاص را به اجرا درآورند.

 

وی با اشاره به گذشت و ایثار خانواده محمدی از ضارب فرزندشان تصریح کرد: لذتی که در گذشت است در انتقام نیست و با تصمیمی که گرفتند رضایت خداوند و آمرزش فرزندشان را فراهم نمودند.

 

خانواده محمدی در پایان از اقتدار همه ی نیروهای انتظامی و مسئولین  در رابطه با دستگیری قاتلین و کسانی که نظم جامعه را به هم می ریزند تشکر و قدردانی نمودند.

 

ldewwdguh3y5xocziw3r ۹cpzqiim95vdfydufwpf f90ui7g117bqm2th81nt yod2jbl9uoxjq6twz6dd uc83o3yv2d00ngpv3buh ۹d819qspysqpiqq2z2nk ۵۴۲h2i6qy9b7o0fyazvx dmpzdae8yen6yi1raerh rw5mxoiiarofao9bxlgx lg6aomobm1aa9kpvscvt

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =