. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14344 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 | 19:50 ب.ظ

پیام تشکر کمپین مردمی حمایت از هلیل رود و جازموریان از نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد

به گزارش سایت کنارصندل "کمپین مردمی حمایت از هلیل رود و جازموریان" طی پیامی از سخنان دکتر یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگوی خبری شبکه کرمان تشکر کرد:   بسم الله الرحمن الرحیم   جناب آقای کمالی پور   نماینده محترم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد   عرض سلام و خداقوت   […]

به گزارش سایت کنارصندل "کمپین مردمی حمایت از هلیل رود و جازموریان" طی پیامی از سخنان دکتر یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در گفتگوی خبری شبکه کرمان تشکر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب آقای کمالی پور
 

نماینده محترم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد
 

عرض سلام و خداقوت

 

امشب مصادف با بیست مرداد ماه۱۳۹۵ بار دیگر به جنوبی بودن خودمان افتخار کرده و شاهد نمایش درست غیرت و تعصب بجای مانده از گذشتگانمان در وجود شما بودیم. غیرت و تعصبی که دفاع از حق، دفاع از مظلوم و دفاع از داشته ها را امری مسلم دانسته و باج دادن به دشمن را هرگز پسندیده ندانسته اند.
 

صحبتهای جنابعالی در نشست خبری امشب، علیرغم مدت زمان کوتاه و یک تنه در میان دفاع ایستادن از حقوق ملت، موجب تقویت روحیه استقامت، و نیز تقویت اتحاد بوجود آمده در میان مردم هفت گنج جنوبی گردید.

 

سخنانی که با قدرت و بر اساس آمار و مستندات دقیق و صحیح ارائه گردید و تمامی نقشه های طرفین مقابل با ارائه آمار، نمودار و اسلایدهای! غیر واقعی برای ایجاد تشویش و اختلاف بین مردمان شهرهای جنوبی را نقش بر آب کرد.

 

جناب دکتر کمالی پور، حقوقدان و مدافع حقوق ملت, امید است که با تکیه بر توانایی خویش و اطمینان از همراهی و اتحاد مردمان جنوبی همچنان در این مسیر استوار و پایدار ایستاده و طلایه دار احقاق حقوق مردم و آغازگر راهی نو در مسیر آبادانی،توسعه و پیشرفت کرمان جنوبی باشید.

 

از حمایت و حضور قاطعانه جنابعالی در راه نجات زندگی جنوب سپاسگذاریم.
 

عزم تان پایدار، راهتان مستدام

 

?کمپین مردمی حمایت از هلیل رود و جازموریان?

 

نجات هلیل،احیای جازموریان،بقای زندگی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =