. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14649 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | 15:23 ب.ظ

پیام فرماندار عنبرآباد به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش سایت کنارصندل، محمدحجتی پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در پیامی سالروز ورود آزادگان را به میهن را تبریک گفت. بسم الله الرحمن الرحیم پیروزی و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنان است که در سال های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن از بذل جان و مال خویش دریغ […]

به گزارش سایت کنارصندل، محمدحجتی پور فرماندار شهرستان عنبرآباد در پیامی سالروز ورود آزادگان را به میهن را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات مردان و زنان است که در سال های انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن از بذل جان و مال خویش دریغ نکردند.
۲۶مرداد ماه یادآور ورود ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با تحمل سالها اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق پیروزمندانه قدم به خاک پاک میهن
اسلامی گذاشتند و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.
مردانی که اسطوره صبر، مقاومت، پایداری، شرف و انسانیت محسوب می شوند و همواره در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گام برداشته اند و لحظه ای نسبت به آینده این سرزمین پر غرور و پر افتخاربی تفاوت نبوده اند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید وسربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.
اینجانب بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به خاک میهن عزیز را به مقام معظم رهبری، خانواده گرانقدر شهدا، ایثارگران، جانبازان غیور و آزادگان همیشه سرافراز تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال توفیق، سلامتی، سربلندی و عزت ملت ایران را مسألت دارم.

محمدحجتی پورفرماندار شهرستان عنبرآباد

۰

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =