. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 14621 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | 04:37 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

گرامیداشت هفته دولت به منزله پاسداشت خون شهداست/ دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان دستاوردهای یک ساله دولت را در جیرفت به مردم اطلاع رسانی کنند

به گزارش کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت: گرامیداشت هفته دولت به منزله پاسداشت خون شهداست/ دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان دستاوردهای یک ساله دولت را در جیرفت به مردم اطلاع رسانی کنند.   احمد امینی روش در نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت افزود: گرامیداشت هفته دولت به منزله پاسداشت خون شهداست زیرا هرچه در […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت: گرامیداشت هفته دولت به منزله پاسداشت خون شهداست/ دستگاه های اجرایی شهرستان با تمام توان دستاوردهای یک ساله دولت را در جیرفت به مردم اطلاع رسانی کنند.

IMG_9580

 

احمد امینی روش در نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته دولت افزود: گرامیداشت هفته دولت به منزله پاسداشت خون شهداست زیرا هرچه در نظام جمهوری اسلامی داریم به برکت خون شهداست.

 

وی ادامه داد:برجسته کردن خدمات نظام و دولت زمینه یاس دشمنان را فراهم می کنند و عدم توجه به خدمات نظام و دولت جفا در حق شهدا است.

 

وی بیان کرد: اطلاع رسانی به موقع و شفاف از عملکرد دولت موجب جلب اعتماد مردم نسبت به دولت و در نتیجه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

IMG_9764

 

وی گفت: اگر نتوانیم عملکرد دولت را شفاف و واقعی به مردم نشان دهیم به نظام، مردم و شهدا جفا کرده ایم و در این رابطه هیچگونه کوتاهی پذیرفته نیست.

 

فرماندار جیرفت تاکید کرد: دستگاه های اجرایی این شهرستان باید با تمام توان دستاوردهای یک ساله دولت را در جیرفت به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

امینی روش افزود: اقدامات خوبی طی سال گذشته در شهرستان جیرفت انجام شده که مردم به صورت کامل از این اقدامات اطلاع ندارند.

IMG_9588

 

فرماندار جیرفت گفت: استکبار جهانی درصدد ناامید کردن مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است لذا باید با اطلاع رسانی به موقع مسئولان از اقدامات انجام شده در زمینه جلب اعتماد مردم اقدام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی، بزرگترین سرمایه دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که این نظام را از دیگر دولت های جهان متمایز کرده است.

 

امینی روش تصریح کرد: غرفه ای از دستاوردهای دستگاه های دولتی شهرستان جیرفت طی هفته دولت در مرکز استان کرمان برپا خواهد شد.

IMG_9581

 

فرماندار جیرفت با اشاره به نقش رسانه ها و مطبوعات در تنویر افکار عمومی جامعه گفت: نقش رسانه ها در اطلاع رسانی خدمات دولت بر کسی پوشیده نیست و امید است با همکاری و تعامل رسانه ها بتوان اطلاع رسانی جامع و شفافی از خدمات انجام شده به مردم ارائه کرد.

 

امینی روش بیان کرد: خدمات دولت خدمات نظام است و مردم بهترین داور هستند.

 

وی ادامه داد: اراده دولت بر این است که محرومیت از منطقه رخت ببندد.

 

IMG_9767 IMG_9763 IMG_9762 IMG_9584 IMG_9582 IMG_9771 IMG_9774 IMG_9772

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =