. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15724 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1395 | 02:59 ق.ظ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

۵۰ درصد مناطق روستایی جیرفت و عنبرآباد فاقد شبکه و پوشش مخابراتی است

  به گزارش کنارصندل ، یحیی کمالی‌پور عصر دوشنبه در حاشیه سفر مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران شرکت‌های همراه اول و ایرانسل به جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور تیمی که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این منطقه سفر کردند، شاهد خیر […]

 

به گزارش کنارصندل ، یحیی کمالی‌پور عصر دوشنبه در حاشیه سفر مدیرکل امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران شرکت‌های همراه اول و ایرانسل به جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور تیمی که از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این منطقه سفر کردند، شاهد خیر و برکات فراوانی برای این منطقه خواهیم بود.

IMG_2023

 

وی بیان داشت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم در حوزه ارتباطات و خطوط تلفن همراه و ثابت دارند، رفع شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به تمامی مناطق شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد سفر کردم و به این نتیجه رسیدم که ۵۰ درصد مناطق روستایی این شهرستان‌ها فاقد شبکه و پوشش مخابراتی هستند.

IMG_2009

 

وی ابراز داشت: بنابراین در فاز اول و آنچه که ضرورت دارد با ۱۰ یا ۱۵ دکل می‌توانیم، ۶۰ تا ۷۰ درصد مناطق روستایی فاقد شبکه ارتباطی را پوشش دهیم.

 

کمالی‌پور تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های همراه اول و ایرانسل وعده‌های بسیار خوبی در این زمینه داده‌اند که این موضوع دغدغه‌های مردم را در حوزه پوشش شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی را رفع کنند.

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هر کجا که مردم احساس آرامش و امنیت در حوزه ارتباطات داشته باشند، بدون شک دعای خیر مردم را به همراه خواهد داشت.

 

کمالی‌پور ادامه داد: مردم این منطقه بیشترین جوانان را در صحنه‌های مختلف تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و امروزه شاهد هستیم در روستایی که ۱۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، فاقد آب، برق و خطوط ارتباطی مناسب است.

IMG_2037

 

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین با یک عزم جدی و جهادی در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، بتوانیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین راه‌اندازی خطوط ارتباطی و شبکه‌های مخابراتی گام‌های بسیار خوبی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برداریم.

 

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید اقدامات چشمگیری را در ماه‌های باقیمانده از دولت صورت گیرد و یک موفقیت برای دولت ایجاد شود تا دیدگاه مردم نسبت به دولت یک دیدگاه مثبت باشد.

 

‌کمالی‌پور افزود: هیچ کار نشدنی وجود ندارد و اگر توکل به خداوند کنیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود و می‌توانیم، اقدامات قابل توجهی در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه ارتباطات و شبکه‌های مخابراتی و همراه اول و… انجام دهیم.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =