. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 15999 تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 | 09:52 ق.ظ

معارفه های نامتعارف فرمانداران جنوب کرمان !

به گزارش سایت کنارصندل, خدامراد میرآبادی تحلیلگر جنوب کرمان نوشت: آن چه از بدو انقلاب تاکنون در عرف ادارات و عرف دیپلماتیک فرمانداری ها مرسوم بوده، این است که معمولا معرفی یک شخص به عنوان رئیس یک دستگاه یا فرماندار یک شهرستان توسط مدیر کل، استاندار یا یکی از معاونین صورت می گرفته است. اما […]

به گزارش سایت کنارصندل, خدامراد میرآبادی تحلیلگر جنوب کرمان نوشت:

آن چه از بدو انقلاب تاکنون در عرف ادارات و عرف دیپلماتیک فرمانداری ها مرسوم بوده، این است که معمولا معرفی یک شخص به عنوان رئیس یک دستگاه یا فرماندار یک شهرستان توسط مدیر کل، استاندار یا یکی از معاونین صورت می گرفته است.
اما در معارفه ی اخیر فرمانداران شهرستان های کهنوج، منوجان و فاریاب نه تنها استاندار زحمت حضور در شهرستانهای جنوبی را به خود نداد بلکه مانع از حضور معاونان خود و مدیر کلان حوزه ی استانداری شد تا پازل نامهربانی های خود را بعد از
۱_ عدم حضور در نشست خبری با خبرنگاران خانه ی مطبوعات جنوب
۲_ عدم ثبت تمدن ۷۰۰۰ ساله ی کنار صندل در ثبت آثار جهانی و ترجیح چهار چشمه قنات به آن
۳_ عدم جلوگیری از انتقال آب هلیل به شمال استان
تکمیل نماید!

شاید روزی که از بین گزینه های مطروحه برای تصدی استانداری کرمان جناب آقای مهندس علیرضا رزم حسینی نهایی شد، مردم جنوب استان از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند. چرا که وی را فردی ولایی، جبهه ای و از یادگاران لشکر فاتح ۴۱ ثارالله می دانستند و همواره او را در کفه ی ترازوی مالک اشتر زمان، افتخار استان کرمان ژنرال حاج قاسم سلیمانی می سنجیدند.
اما از روزی که جناب استاندار در بین خبرنگاران خانه مطبوعات جنوب حضور نیافت و ثبت چهار چشمه قنات را در ثبت آثار جهانی نسبت به تمدن ۷۰۰۰ ساله ترجیح داد و اخیرا هم در یک عرف نامتعارف مشاور خود را برای معارفه ی فرمانداران جنوب فرستاد این شائبه را در ذهن برخی از مردم جنوب متبادر کرد که یا شهرستانهای جنوبی فر زند نامادری اند و یا فرماندارآن معرفی شده تحمیلی و مطلوب استاندار نبوده اند.
( امیدوارم هر دو گزینه منتفی باشد)

مشاوری که برای معارفه ی این عزیزان حضور یافت کدام پست شماره دار استانداری را داشت که با طعنه و کنایه زحمات کسی را در آخرین روز کاری اش ” تقریبا هیچ” انگاشت!
آیا راه دلجویی از کسی که بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در ادارات و مسئولیت های گوناگون گذرانده این است؟

ما جمعی از مردم جنوب ضمن احترام به استاندار، معاونین، مدیر کلان حوزه ی استانداری و مشاوران استاندار این نوع رفتارهای تبعیض گونه ی جناب رزم حسینی را نوعی زنده به گور کردن شهرستانهای جنوبی می دانیم!
امید داریم آن چه را که نسبت به استاندار در ذهن داریم در حد همان شک و شبهه و شائبه باقی بماند و هیچ وقت نامهربانی های آقای رزم حسینی نسبت به جنوب به قطع و یقین تبدیل نشود.
ان شاءالله

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =