. یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16009 تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 | 04:24 ق.ظ

برنامه های سفر دو روزه وزیر کشور به جنوب کرمان

  به گزارش کنارصندل ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه کرمان به سمت جنوب کرمان سفر می‌کند.   براساس برنامه پیش‌بینی شده مراسم استقبال از وزیر کشور در فرودگاه جیرفت ساعت ۱۳:۳۰ انجام می‌شود و بعد از آن ساعت ۱۴ وزیر کشور به همراه جمعی از مسئولان به سمت شهرستان […]

۱۳۹۲۰۶۱۴۲۰۳۴۰۴۹۹۰۱۱۰۸۸۰۴

 

به گزارش کنارصندل ، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه کرمان به سمت جنوب کرمان سفر می‌کند.

 

براساس برنامه پیش‌بینی شده مراسم استقبال از وزیر کشور در فرودگاه جیرفت ساعت ۱۳:۳۰ انجام می‌شود و بعد از آن ساعت ۱۴ وزیر کشور به همراه جمعی از مسئولان به سمت شهرستان قلعه‌گنج شهر نمونه اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کند.

 

بازدید از کارخانه‌ها، طرح‌ها روستایی و طرح‌‌های دامپروری در شهرستان قلعه‌گنج از دیگر برنامه‌های وزیر کشور است که در ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ انجام می‌شود.

 

همچنین جلسه تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج در ساعت ۱۹:۳۰ با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

 

وزیر کشور در سفر خود به جنوب استان کرمان در روز پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه به شهرستان رودبار جنوب سفر می‌کند و در این سفر از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبارجنوب بازدید می‌کند.

 

رحمانی فضلی پس از بازدید از طرح‌های شهرستان رودبار جنوب در ساعت ۱۱ به سمت شهرستان جیرفت رفته و در جلسه شورای اداری، دهیاری‌ها، شوراهای روستایی و شهرداری‌های شهرستان‌های جنوب کرمان و گزارش مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =