. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 16128 تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1395 | 13:57 ب.ظ

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه است لذا باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت همه تلاش کنند

  به گزارش کنارصندل ، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ، سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و اعضای ستاد برگزار شد.   در این جلسه سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت، ضمن بیان خیر مقدم به اعضای ستاد و گرامیداشت ولادت […]

 

به گزارش کنارصندل ، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محمود سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ، سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت و اعضای ستاد برگزار شد.

img_3686

 

در این جلسه سالاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت، ضمن بیان خیر مقدم به اعضای ستاد و گرامیداشت ولادت باسعادت امام هادی (ع) و روز شعر و ادب پارسی بیان کرد: امروزه آنچه به ما ارزش می دهد آن حماسه ها و رشادت ها در دفاع مقدس است و ما وظیفه داریم که هفته گرامیداشت دفاع مقدس را با شور و شوق بیشتری برگزار و گرامی بداریم.

 

وی افزود:برنامه ریزی ها باید به سمتی برود که نواقص های سال های پیش برطرف شود و برنامه های ابلاغی به نحو احسن اجرایی شود.

 

سالاری با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه ، دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران بود ، گفت: ما به فضل خداوند و به همت جوانان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) توانستیم در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست ندهیم.

 

img_3661

 

وی ادامه داد: امروز زنده نگه داشتن دفاع مقدس از خود جنگ بالاتر است و اگر ما امروز پشت میزها نشسته ایم و کشور در امنیت کامل به سر می برد ، نباید رشادت ها و جانبازی رزمندگان را فراموش کنیم ، این امنیت بخاطر آن رشادت ها و خون شهداست که مملکت ما را واکسینه کرده است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس سیاسی بود که ما با حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ثابت کردیم که با زور و تزویر نمی توانند بر ما حکمرانی کنند.

img_3676

 

سالاری  ادامه داد: آزمون اللهی ، فرهنگ سازی ، احیا و خودباوری نیز نمونه هایی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس بود که به ما رسید .

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت تاکید کرد: باید آنچنان گرامیداشت هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم که به جوانان نسل سوم ثابت کنیم که آن رشادت ها و از خودگذشتگی ها فراموش نشدنی هستند.

 

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه است لذا باید برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت همه تلاش کنند.

سالاری در پایان با تاکید گفت: هیچ عذر و بهانه ای از کم کاری ادارات در هفته گرامیداشت دفاع مقدس پذیرفته نیست و باید همه با تمام توان این هفته را گرامی بدارند و کمک کنند.

img_3681

 

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه بسیج سپاه جیرفت نیز با تبریک ولادت امام هادی (ع) و روز شعر و ادب پارسی گفت: سپاه پاسداران ناحیه جیرفت نیز مثل سال های گذشته با تمام توان برنامه های خوبی برای گرامیداشت این هفته برگزار خواهد کرد .

 

وی با اشاره به برنامه های این هفته نظیر ،رژه موتوری ،گلباران قبور شهدا ،همایش پیاده روی ، دیدار با خانواده شهدا و … از مسئولین ستاد خواست که نهایت همکاری را در این هفته داشته باشند.

img_3653

 

سید اسماعیل حسینی نیز به نمایندگی از شهرداری جیرفت گفت: شهرداری کماکان در خدمت مردم عزیز و گرامیداشت این هفته خواهد بود و ما نیز برنامه هایی در سطح شهر و همچنین پارک حضرت ولیعصر(عج) اجرا خواهد شد.

img_3678

 

محمدی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش جیرفت با تمام توان این هفته را گرامی خواهد داشت و مراسمات بسیار خوبی در مدارس به اجرا در خواهد آمد.

 

وی از اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواست که تعدادی از یادگاران دفاع مقدس را جهت ایراد سخنرانی و خاطره گویی در هفته دفاع مقدس به آموزش و پرورش معرفی نمایند.

 

img_3658 img_3668 img_3675

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =