. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 18529 تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 | 19:36 ب.ظ

نشست مهدویت، غرب و سینمای هالیود در دانشگاه جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ، نشست مهدویت، غرب و سینمای هالیود با حضور پژوهشگر مهدویت، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و جمعی از دانشجویان در دانشگاه جیرفت برگزار شد. مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: این نشست با هدف تبیین نگرش های غرب در رابطه با مهدویت […]

به گزارش سایت کنارصندل ، نشست مهدویت، غرب و سینمای هالیود با حضور پژوهشگر مهدویت، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت و جمعی از دانشجویان در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جیرفت گفت: این نشست با هدف تبیین نگرش های غرب در رابطه با مهدویت در دانشگاه جیرفت برگزار شد.

 

حجت الاسلام اصغر شاهرخی افزود: امروزه دشمن از هر نوع فضایی برای تخریب اسلام بویژه اسلام با محوریت مهدیویت استفاده می کند لذا باید در راستای هوشیاری نسل جوان در این رابطه تلاش کنیم.

۴۲۶۳۰۱۶۷۹_۱۷۲۷۵۳

وی تصریح کرد: دشمن با هزینه های میلیاردی و ساخت انواع نرم افزار های مجازی به دنبال تخریب دین، فضای اجتماعی و خانواده ها استو به دنبال رواج بعضی اخلاق های ناشایست در بین جوانان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: باید جوانان در راستای مقابله با دشمن با بصیرت حرکت کنند و از طرفی این مقابله باید با هوشیاری و تفکر باشد.

 

در این نشست پژوهشگر مهدویت و امام جمعه شهرستان ارزوییه نیز گفت: برای ایجاد رسانه منتظر باید انگیزه های لازم را برای خدمت به امام در نیروها ایجاد کرده و آن را به عنوان یک جهاد رسانه ای و یک بعد انتظار ببینیم و روش های جدید رسانه های دنیا را رصد کنیم.

 

حجت الاسلام جواد نصرالله پور افزود: در دنیای کنونی مهمترین ابزار شکل گیری و گسترش اندیشه ها رسانه ها هستند افزود: این درحالی است که کشورهای غربی به خاطر تکنولوژی برتر رسانه ای در برجسته سازی اندیشه ها تاثیر دارند لذا هر تصویری که بخواهند از اسلام، شیعه و مهدویت در افکار عمومی دنیا شکل می دهند.

img_20161111_192925

وی با بیان این مطلب که پروژه اسلام ستیزی، شیعه ستیزی و تخریب و تحریف وجهه مهدویت در رسانه های غربی در حال اجرا است تصریح کرد: رسانه های دشمن این پروژه را به وسیله انواع رسانه اعم از مکتوب، دیجیتال، صوتی و تصویری به پیش می برند تا مخاطبان در دنیا را تحت تاثیر این هجوم رسانه ای که اسلام و مهدویت را به عنوان محور خشونت معرفی می کنند، قرار دهند.

حجت الاسلام نصرالله پور خاطرنشان کرد:  در مقابل این حرکت باید رسانه های متعهد  با روش های دشمن به این عرصه وارد شوند و به روشنگری و افشاگری اهداف دشمن بپردازند.

وی با بیان این مطلب که ماهیت اثباتی مهدویت اصیل مبتنی بر عقلانیت، قرآن و روایات است، تصریح کرد: رسانه های متعهد باید مهدویت و آرمان هایش را از حاشیه به متن جامعه ببرند.

وی مهمترین وظیفه رسانه را تبیین مولفه های جامعه منتظر و سبک زندگی مهدوی با کمک کارشناسان دانست.

img_20161111_192920

حجت الاسلام نصراله پور ادامه داد: امروز غرب و سینمای هالیود به دنبال این مطلب هستندکه چهره اسلام را خشن جلوه دهند و در این راستا فیلم های بسیاری را با هزینه های بالا ساختند و در دنیا به نمایش گذاشتند.

 

در پایان نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان نیز برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 7 =