. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20022 تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 | 20:02 ب.ظ

فرماندار رودبار جنوب:

استقلال اداره آموزش و پرورش بخش جازموریان ضروری است

به گزارش کنارصندل،عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب، در جلسه هم اندیشی فرمانداران و مدیران آموزش وپروش شهرستان های شرقی و جنوبی استان، که در محل فرمانداری جیرفت تشکیل شد گفت: بیشترمشکلات و کاستی های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ،به نحوه سوادآموزی و آموزش افراد مربوط می شود.   در این جلسه که باقرزاده معاون وزیر آموزش و […]

به گزارش کنارصندل،عطاناوکی فرماندار رودبارجنوب، در جلسه هم اندیشی فرمانداران و مدیران آموزش وپروش شهرستان های شرقی و جنوبی استان، که در محل فرمانداری جیرفت تشکیل شد گفت: بیشترمشکلات و کاستی های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ،به نحوه سوادآموزی و آموزش افراد مربوط می شود.

 

در این جلسه که باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و طلا بیگی مدیرکل  آموزش و پروش استان کرمان نیز حضور داشتند فرماندار رودبارجنوب بر تلاش همه جانبه جهت آموزش و سوادآموزی بیسوادان و کم سوادان تاکید کرد.

 

ناوکی با اشاره به اینکه بیسوادی موجود در حوزه شهرستان رودبارجنوب مربوط به محرومیت منطقه و ضعف اقتصاد خانوارهاست گفت:در سه ساله اخیر با تلاش های صورت گرفته توسط مسئولان آموزش و پرورش این وضعیت بهبود یافته است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب تخصیص اعتبارات بیشتر و خودرو اداری مختص بخش سوادآموزی را خواستار شد و افزود:توجه به مطالبات فرهنگیان و متولیان امر سوادآموزی باعث ایجاد انگیزه و نشاط در خدمت رسانی خواهد شد.

 

فرماندار رودبارجنوب در ادامه استقلال اداره آموزش و پرورش بخش جازموریان را عنوان کرد گفت: با توجه به تعداد زیاد دانش آموز در این منطقه استقلال این اداره ضروری به نظر می رسد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =