. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20105 تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 | 10:24 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

برای مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند یک بسیج عمومی است

فرماندار جیرفت گفت: آسیب های اجتماعی بزرگترین آفت جامعه است که اداره بهزیستی به تنهایی قادر به برطرف کردن این مشکل نیست و نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است. به گزارش کنارصندل، احمد امینی روش عصر پنجشنبه در نشست شورای معاونان بهزیستی استان کرمان و روسای بهزیستی شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان […]

فرماندار جیرفت گفت: آسیب های اجتماعی بزرگترین آفت جامعه است که اداره بهزیستی به تنهایی قادر به برطرف کردن این مشکل نیست و نیازمند مشارکت همه مردم و مسئولان است.

به گزارش کنارصندل، احمد امینی روش عصر پنجشنبه در نشست شورای معاونان بهزیستی استان کرمان و روسای بهزیستی شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان افزود: بهزیستی علاوه بر امور مددجویان، کار مهم رسیدگی به آسیب های اجتماعی را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند مشارکت ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه، والدین و آموزش و پرورش هستیم.
فرماندار جیرفت گفت: دشمنان وقتی نتوانستند از راه سخت افزاری ورود کنند از طریق فعالیت های فرهنگی موجب بروز آسیب های اجتماعی در جامعه شدند لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم.


وی بیان کرد: پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی بر درمان مقدم است لذا باید بیشترین سرمایه گذاری در زمینه پیشگیری باشد.
امینی روش با تشکر از رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت افزود: کمترین مراجعه کننده به فرمانداری در زمینه معلولان است که نشان از رسیدگی مدیریت این مجموعه دارد.
وی اظهار کرد: کارگروه های خوبی در سکونتگاه های غیررسمی حواشی شهر جیرفت برگزار شد که تاثیر خوبی در کاهش آسیب اجتماعی و افزایش آگاهی مردم این مناطق داشته است.


وی گفت: مشاوره قبل از ازدواج، بازرسی مکرر از مهدکودک ها و موسسات خیریه از نقاط قوت اداره بهزیستی جیرفت است.
فرماندار جیرفت افزود: ایجاد ساحتمان ادارای و پژوهش، توسعه تیم‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش های مستمر، ارتقاء اورژانس اجتماعی از سطح ۲ به عدد یک و حمایت مالی برای اتمام مسکن مهر این شهرستان از مشکلات بخش بهزیستی جیرفت است که امیدواریم با حمایت مدیرکل بهزیستی این مشکلات برطرف شوند.
وی گفت: در زمینه افزایش سطح آگاهی جامعه باید بیشتر تلاش کرد تا جامعه متحمل هزینه‌های چند برابری در زمینه معلولیت‌ها نشود.
وی افزود: معلولیت، محدودیت نیست لذا باید زمینه حضور معلولان را در جامعه فراهم کنیم.


نشست شورای معاونان بهزیستی استان کرمان با حضور سیامک رسایی کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیرکل بهزیستی کرمان در محل فرمانداری جیرفت برگزار شد که در این نشست روسای ادارات بهزیستی جنوب و شرق استان مسائل و مشکلات منطقه را مطرح کردند.

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =