. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20326 تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | 19:32 ب.ظ

روز اول چهارمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان

استقبال از معاون وزیر/ افتتاح نمایشگاه/ شعرخوانی شاعران و رونمایی از دو مجموعه شعر/ تصاویر

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز شنبه در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه از امروز تا ١۶ دی ماه سال جاری در حسینیه شهدای جیرفت برپا خواهد بود. حسین اسحاقی افزود: علاقه مندان به نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان صبح ها از […]

به گزارش کنارصندل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز شنبه در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه از امروز تا ١۶ دی ماه سال جاری در حسینیه شهدای جیرفت برپا خواهد بود.
حسین اسحاقی افزود: علاقه مندان به نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان صبح ها از ساعت هشت تا ۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی تصریح کرد: ۴۰۰ ناشر در چهارمین نمایشگاه بزرگ کتاب جنوب کرمان با ۳۶۹ هزار عنوان کتاب شرکت کرده اند.
وی گفت: بانک شهر، بانک عامل این نمایشگاه است که با هدف مشارکت در فعالیت فرهنگی در برگزاری این چهارمین نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان شرکت دارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: ٣٠٠ میلیون تومان بن کتاب به نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان اختصاص داده شده که این رقم در صورت استقبال مردم به ۵٠٠ میلیون تومان افزایش می یابد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخانی در جامعه بویژه بین نسل جوان است تا کتاب جزعی از زندگی مردم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان باید تفرّجگاه معنوی برای ساکنان این منطقه باشد گفت: در این زمینه برنامه ریزی خوبی در بخش جنبی این نمایشگاه انجام شده است.
اسحاقی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: ۶ غرفه در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان با موضوع ترویج و نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در میان اقشار جامعه راه اندازی شده است.

عصر امروز نیز با حضور دکتر صالحی معاون امور فرهنگی  وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی کشور از مجموعه شعر مرگ هزار ماهی آزاد از اصغر کرمشاهی و جهان به گرده ماهی اثر صدیقه سالاری رونمایی شد.

تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 1 =