. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20554 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1395 | 11:09 ق.ظ

رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان خبر داد:

سامانه صدور مجوزهای بخش کشاورزی در جنوب کرمان راه اندازی شد

به گزارش سایت کنارصندل، سید یعقوب موسوی از راه اندازی سامانه صدور مجوز و پروانه های بخش کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد و این حرکت را خدمتی در زمینه توسعه دولت الکترونیک دانست. وی گفت: تسریع خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی، چابک و شفاف سازی و افزایش بهره وری خدمات توسط معاونت برنامه […]

به گزارش سایت کنارصندل، سید یعقوب موسوی از راه اندازی سامانه صدور مجوز و پروانه های بخش کشاورزی در جنوب کرمان خبر داد و این حرکت را خدمتی در زمینه توسعه دولت الکترونیک دانست.
وی گفت: تسریع خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی، چابک و شفاف سازی و افزایش بهره وری خدمات توسط معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی سبب راه انداری این سامانه شده است.
وی بیان کرد: سامانه صدور مجوز و پروانه های بخش کشاورزی در جنوب استان کرمان به منظور تسهیل فرایند صدور مجوزها و ارائه خدمات یکسان و مناسب به بهره برداران به صورت الکترونیکی ارائه خدمات می کند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان گفت: بهره برداران و متقاضیان مجوزهای بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی http://eagri.maj.ir (سامانه متمرکز صدور مجوزها) نسبت به ثبت و پیگیری درخواست خود اقدام کنند.
سالانه بیش از چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در هفت شهرستان زیر پوشش سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان تولید می شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 1 =