. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 20892 تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1395 | 18:52 ب.ظ

فرماندار جیرفت:

لازمه بهبود فضای آموزشی و فرهنگی، فراهم کردن بستر لازم برای حضور و فعالیت خیرین است

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت از امضای تفاهم نامه ۱۲ میلیارد ریالی ساخت یک آموزشگاه شبانه روزی دخترانه ۳۰ کلاسه با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط خیرین در این شهرستان خبر داد. احمد امینی روش روز یکشنبه در دیدار خیرین مدرسه ساز شهرستان جیرفت افزود: جنوب استان کرمان از نظر همکاری خیران برای […]

به گزارش کنارصندل ،فرماندار جیرفت از امضای تفاهم نامه ۱۲ میلیارد ریالی ساخت یک آموزشگاه شبانه روزی دخترانه ۳۰ کلاسه با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط خیرین در این شهرستان خبر داد.

احمد امینی روش روز یکشنبه در دیدار خیرین مدرسه ساز شهرستان جیرفت افزود: جنوب استان کرمان از نظر همکاری خیران برای ساخت مدرسه در بین سایر شهرستان های کشور پیشگام است و امیدواریم این روند همچنان با قدرت و انگیزه بالا استمرار داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: فکر و نبوغ فرزندان شهرستان جیرفت می تواند ذخیره مناسبی برای توسعه این خطه باشد و همه این ارزش ها زمانی می تواند به تعالی برسد که در یک فضای ایمن و با روحیه برابر به فکر توسعه شهر باشیم.


فرماندار جیرفت تصریح کرد: مردم این منطقه بسیار سخت کوش و با استعداد هستند و لازم است وضعیت فضای آموزشی در این منطقه بهبود پیدا کند.
امینی روش با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ های دولت یازدهم بهبود فضای آموزشی است افزود: لازمه بهبود فضای آموزشی و فرهنگی، فراهم کردن بستر لازم برای حضور و فعالیت خیرین است که دولت تدبیر و امید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرده است.
سه هزار و ۸۰۰ فرهنگی، کار تعلیم و تعلم ۴۰ هزار دانش آموز جیرفتی را در ۴۲۵ مدرسه این شهرستان بر عهده دارند.

 

۲۷ طرح آموزشی خیرساز در دولت یازدهم در جیرفت احداث شده است

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: ۱۷ باب مدرسه در قالب ۹۰ کلاس درس و ۱۰ مرکز رفاهی و بهداشتی توسط خیرین در دولت تدبیر و امید در این شهرستان احداث و تجهیز شده است.

 

احمد اسکندری نسب افزود: احداث خانه معلم در جیرفت و ساردوئیه، راه اندازی درمانگاه بهداشتی و درمانی و تجهیز نمازخانه های مدارس از طرح های رفاهی و بهداشتی است که توسط خیرین در جیرفت راه اندازی شده است.


وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث طرح های مدرسه‌ سازی گفت: ۱۲ درصد دانش‌ آموزان این شهرستان در مدارس غیردولتی تحصیل می ‌کنند که توسعه سرمایه ‌گذاری در حوزه مدرسه ‌سازی می ‌تواند این میزان را افزایش دهد.
وی سرمایه‌ گذاری در آموزش و پرورش را زمینه‌ ساز توسعه جامعه دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی با توجه به کمبود بودجه و منابع می‌ تواند برخی کاستی را جبران کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت تعداد مدارس هیات امنایی این شهرستان را ۱۸ مدرسه عنوان و بیان کرد: سال ۹۲ فقط چهار مدرسه هیات امنایی در این شهرستان فعالیت داشت که این مدارس با همت دولت تدبیر و امید و در راستای بهبود فضای آموزشی در جیرفت افزایش یافته است

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شانزده =