. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21173 تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 | 06:37 ق.ظ

رئیس مرکز بهداشت جیرفت:

طرح واکسیناسیون فلج اطفال به‌ صورت همزمان در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شد/۸۰ هزار کودک زیر پنج سال باید قطره دریافت کنند

به گزارش کنارصندل ،رئیس شبکه بهداشت و درمان جیرفت گفت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال به‌ صورت همزمان در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شده و ۸۰ هزار کودک زیر پنج سال باید قطره دریافت کنند. محمدرضا مشایخی بعد از ظهردیروزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح واکسیناسیون فلج اطفال که همزمان با چند استان جنوب […]

به گزارش کنارصندل ،رئیس شبکه بهداشت و درمان جیرفت گفت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال به‌ صورت همزمان در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان آغاز شده و ۸۰ هزار کودک زیر پنج سال باید قطره دریافت کنند.

محمدرضا مشایخی بعد از ظهردیروزدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طرح واکسیناسیون فلج اطفال که همزمان با چند استان جنوب شرقی و گرمسیر کشور برگزار می‌شود کودکان زیر پنج سال در جنوب کرمان هم با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال واکسینه می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان جیرفت بیان کرد: در جنوب کرمان در قالب این طرح با حضور ۶۸۰ تیم کار خوراندن قطره فلج اطفال به کودکان هدف طرح اجرایی می‌شود.

مشایخی عنوان کرد: از ۱۶۸ هزار خانوار ساکن در جنوب استان ۸۰ هزار کودک زیر پنج سال باید در این طرح قطره خوراکی را دریافت کنند.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های شبکه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی در جنوب استان برای خدمات‌رسانی بهتر در این طرح استفاده کرده‌ایم تا کودکی جامانده از طرح نداشته باشیم. نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت از خانواده‌های ساکن در جنوب استان خواست در زمان مراجعه نیروهای طرح واکسیناسیون که با کارت مشخص و لباس فرم هستند همکاری لازم را با تیم‌های سیار انجام دهند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این طرح به مدت یک ماه اجرایی می‌شود از مردم و خانواده‌ها خواست در صورت اینکه کودک زیر پنج سال در زمان اجرای طرح قطره را دریافت نکرد در نخستین فرصت به نزدیکترین خانه بهداشت و مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند تا قطره به کودک خورانده شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهارده =