. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21479 تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | 19:33 ب.ظ

ادای احترام آتش نشانانی جیرفت به قهرمانان آتش نشان حادثه پلاسکو تهران

به ‌گزارش سایت کنارصندل، به همت آتش نشانی جیرفت صبح امروز شنبه ۲بهمن مراسم پاسداشت و ادای احترام به شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران در محل آتش نشانی شهرستان جیرفت برگزار شد. مهندس مختاری شهردار، خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر، پرسنل آتش نشانی و مردم قدردان جیرفت در ایستگاه آتش‌نشانی این شهرستان حاضر شده و […]

به ‌گزارش سایت کنارصندل، به همت آتش نشانی جیرفت صبح امروز شنبه ۲بهمن مراسم پاسداشت و ادای احترام به شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران در محل آتش نشانی شهرستان جیرفت برگزار شد.
مهندس مختاری شهردار، خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر، پرسنل آتش نشانی و مردم قدردان جیرفت در ایستگاه آتش‌نشانی این شهرستان حاضر شده و با اهدای گل با آتش‌نشانان این حادثه ابراز همدردی کردند.
مهدی احمدی زاده مسئول آتش نشانی جیرفت ضمن تسلیت خدمت رهبر فرزانه انقلاب، خانواده های داغدیده آتش نشان شهید و خانواده بزرگ آتش نشانی کشور گفت: در خصوص این مصیبت سخت و طاقت فرسا، باید گفت شهادتتان زندگی بخش دیگران بود ای ستاره های خاموش .
احمدی زاده ادامه داد: به قوانین و ضوابط باید توجه شود، حتی اگر متوجه خودمان باشد چرا که اخلاق حرفه‌ای و اجرای ضوابط ماندگار است.

وی با اشاره به مشکلات آتش نشانی شهر جیرفت بیان کرد: از شهرداری و شورای شهر خواستاریم تا جلسات فصلی برای موضوع آتش‌نشانی برگزار کنند و چالش‌ها و مسائل این بخش را مورد بررسی قرار دهند
احمدی زاده با توجه به وسعت و جمعیت شهری جیرفت گفت: این شهر نیازمند چندین ایستگاه آتش نشانی میباشد.
وی در پایان ضمن قدردانی از مردم نجیب شهرستان جیرفت گفت : از این همه احساس و لطف و بزرگواری میتوانم بگویم همه مسولین باید خدمتگزار واقعی این مردم باشند و از هیج کوششی دریغ نکنند.

 

عکسها: محسن احمدی زاده

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =