. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21513 تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1395 | 20:45 ب.ظ

بارش باران و تگرگ، جیرفت را خیس کرد

به گزارش سایت کنارصندل، شامگاه شنبه ۲بهمن، بارش باران و تگرگ در شهرستان جیرفت موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها شد. احمد امینی روش فرماندار جیرفت گفت: باراش باران در جیرفت موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شد لذا امیدواریم این بارش ادامه داشته باشد. امینی روش ادامه داد: در پی باراش باران شاهد […]

به گزارش سایت کنارصندل، شامگاه شنبه ۲بهمن، بارش باران و تگرگ در شهرستان جیرفت موجب آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها شد.

احمد امینی روش فرماندار جیرفت گفت: باراش باران در جیرفت موجب خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شد لذا امیدواریم این بارش ادامه داشته باشد.

امینی روش ادامه داد: در پی باراش باران شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه ها هستیم و با بارش تگرگ کارشناسان پیگیر برآورد خسارت در منطقه هستند که متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: در پی بارش باران شاهد کاهش دما در این شهرستان می باشیم.
فرماندار جیرفت با توجه به ادامه بارش‌ها از دامداران در حاشیه سه رودخانه شور، هلیل و ملنتی خواست در پایین‌دست از نزدیک کردن دام‌های خود به بستر این رودخانه‌ها خودداری کنند.
وی همچنین از گردشگرانی که به منطقه دلفارد سفر می‌کنند خواست با توجه به وجود آبشار این منطقه در نزدیکی رودخانه گلم دلفارد از تردد در این مسیر خودداری کنند.
در همین رابطه، ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان اعلام کرد که با تقویت جریان های جنوبی، بارش در جنوب استان آغاز شده است که به تدریج اکثر مناطق استان را در بر می گیرد.
بارش باران و برف تا اواسط این هفته به طور متناوب در استان ادامه خواهد داشت و اوج شدت بارش ها از فردا (یکشنبه) و در جنوب غرب استان بیشتر از سایر مناطق پیش بینی می شود. طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست. همچنین بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده های کوهستانی خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =