. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 21648 تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 | 18:03 ب.ظ

کامیون راهداران فداکار جنوب کرمان در گردنه امیرالمؤمنین ساردوئیه از پل سقوط کرد

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: یک اکیپ از راهداران ستاد پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان که صبح امروز در حین عملیات راهداری در گردنه امیر المومنین ساردوئیه جیرفت فعال بودند دچار سانحه شدند. احسان عراقی زاده افزود: با […]

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: یک اکیپ از راهداران ستاد پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان که صبح امروز در حین عملیات راهداری در گردنه امیر المومنین ساردوئیه جیرفت فعال بودند دچار سانحه شدند.

احسان عراقی زاده افزود: با توجه به بارش شدید برف در شب گذشته و حضور مستمر راهداران در گردنه های برفگیر شهرستان جیرفت در جنوب کرمان راهداران برای جلوگیری از یخ زدگی جاده با حضور در محورها مشغول نمک پاشی دستی با یک دستگاه مایلر بودند که یخ زدگی قسمتی از جاده سبب شد تا کامیون حامل راهداران در گردنه امیر المومنین ساردوئیه جیرفت از محور منحرف و پس از برخورد با حفاظ پل در پایین پل سقوط کند.

احسان عراقی زاده بیان کرد:در زمان حادثه راهدارانی که در بالای کامیون در حال نمک پاشی و شن پاشی بودند به محض احساس سر خوردن مایلر در جاده و سر خوردن آن در فاصله کوتاهی از مایلر خود رابه بیرون پرتاب می کنند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: کنترل دستگاه راهداری به کل از دست راننده با توجه به شرایط جوی خارج شده بود که راننده هم درون دستگاه به پایین پرتاب می شود. وی بیان کرد: دو نفر راهدار که از کامیون خود را به بیرون پرتاب کرده بودند سالم و فقط راننده دچار جراحت ومصدومیت شد که با انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی حال وی مناسب است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان گفت: راهداران این افراد خدوم مردم با قرار گرفتن در چنین شرایطی و فداکاری در شرایط سخت در صدد هستند تا مردم ورانندگان با شرایط ایمنی در جاده ها تردد کنند.

عراقی زاده افزود: یک خداقوت و خسته نباشید به این راهداران می تواند انژی و توان آنها را چندین برابر کند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان از حمل کامیون حادثه دیده برای تعمیر مجدد و بازگشت به ناوگان راهداری برای خدمات رسانی مجدد خبر داد.

نظرات بینندگان:

  1. دشتی گفت:

    سلام – به آقای وحید کمالی مدیرکل صدا( رادیو ) استانهای سازمان صدا وسیما بگویید پیگیر راه اندازی شبکه تلویزیونی هلیل جیرفت مختص جنوب استان باشند – چونکه مهاباد و آبادان شبکه تلویزیونی مستقل از مرکز استان خود دارند

  2. علي گفت:

    سلام
    مدیر کلی که موقع برف معلوم نیست کجاست تمام جاده بسته شد جاده رودبار چند جا اب برد باز هم از مدیر کل خبری نشد بله مدیر کلی که غیر بومیه معاون از فهرج می اره همینه

  3. شهرام گفت:

    خدا قوت به تمام راهدار ها.ماشین مایلر نیست،اویکو ده چرخ هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =