. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 22688 تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 | 19:50 ب.ظ

مفقودی رودخانه کلدان دلفارد هنوز پیدا نشده است / روزهای آینده جستجو همچنان ادامه دارد

به گزارش سایت کنارصندل، وحید شاهرخی رییس هلال احمر شهرستان جیرفت گفت: جستجوی مفقودی رودخانه کلدان دلفارد در دهمین روز متوالی هم بدون نتیجه پایان یافت. شاهرخی افزود: با افزایش و جاگزین کردن نیروهای امدادی تازه نفس هیچ نتیجه مطلوب و سر نخی از جنازه این فرد به دست نیامده است. وی از جستجو در […]

به گزارش سایت کنارصندل، وحید شاهرخی رییس هلال احمر شهرستان جیرفت گفت: جستجوی مفقودی رودخانه کلدان دلفارد در دهمین روز متوالی هم بدون نتیجه پایان یافت.

شاهرخی افزود: با افزایش و جاگزین کردن نیروهای امدادی تازه نفس هیچ نتیجه مطلوب و سر نخی از جنازه این فرد به دست نیامده است.

وی از جستجو در نقاطی که احتمال بیشتر کشف جسد می رفت خبر داد و افزود: تلاش تیمهای جستجوگر هلال احمر و مردمی در دهمین روز حادثه هم بی نتیجه ماند.

ده روز پیش یک جوان از اهالی دلفارد جیرفت در حاشیه رودخانه کلدان به درون آب سقوط می کند که به علت طغیان شدید رودخانه بدن وی در بین سیلاب گم می شود.

رییس هلال احمر شهرستان جیرفت از تلاش شبانه روزی نیروهای هلال احمر جیرفت در بستر این رودخانه خبر داد و گفت: تا کنون چندین کیلومتر از محل حادثه به سمت پل شور جیرفت تا بالادست روستای دشتکوچ تجسس شده است اما همه تلاشهای امدادگران بی نتیجه مانده است و نتوانسته اند جسد وی را پیداکنند.

لازم به ذکر است عصر امروز مراسم یادبودی جهت تسلی خانواده نامبرده در جیرفت برگزار شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =