. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 25721 تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1396 | 00:59 ق.ظ

 به مناسبت هفته قوه قضائیه

نشست مشترک مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان جیرفت برگزار شد

به گزارش سایت کنارصندل، به مناسبت هفته قوه قضائیه و در راستای تقویت تعامل و هماهنگی با مسئولان قضایی، نشست مشترکی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت و تعدادی از معاونان، رئیس دادگستری، دادستان و تعدادی از دادیاران دادسرای عمومی جیرفت و به میزبانی مسئولین قضائی شهرستان برگزار شد.   در این دیدار ابتدا سرهنگ […]

به گزارش سایت کنارصندل، به مناسبت هفته قوه قضائیه و در راستای تقویت تعامل و هماهنگی با مسئولان قضایی، نشست مشترکی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت و تعدادی از معاونان، رئیس دادگستری، دادستان و تعدادی از دادیاران دادسرای عمومی جیرفت و به میزبانی مسئولین قضائی شهرستان برگزار شد.

 
در این دیدار ابتدا سرهنگ ماشاالله ملائی با تبریک هفته قوه قضائیه گزارشی از وضعیت امنیتی جیرفت و به خصوص در زمینه مبارزه با قاچاق ، کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات ارئه و از همکاری و تعامل مجموعه قضایی شهرستان با آن فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه پلیس با جان و دل و صداقت با مقامات قضایی تعامل دارد ، خاطر نشان کرد: تقوی به همراه نظم و دلسوزی متقابل فی مابین پلیس و قضات امنیت مطلوب را برای مردم به ارمغان می آورد.

 
در ادامه این دیدار رئیس دادگستری جیرفت وضعیت امنیتی شهرستان را مطلوب و کاهش جرائم خشن و امنیتی را نتیجه زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی دانست .
وی با بیان اینکه کار فرهنگی باید از کلانتریها شروع شود و مردم به صلح و سازش راهنمایی شوند ، گفت : بهترین حکم بین مردم مصالحه است.

 
در پایان این دیدار دادستان شهرستان جیرفت با بیان اینکه انتظامی و امنیتی زینت زمامداران هستند، گفت : مسئولین نیز باید قدر بدانند و از این نیروهای خدوم و زحمتکش حمایت کنند.
رستمی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مکمل یکدیگر هستند ، گفت: به پاس تلاش های پلیس خیلی از جرائم در جیرفت برچیده شده است.
گفتنی است، در پایان این دیدار ” انجم روز” رئیس دادگستری شهرستان ضمن تاکید بر تقویت همکاری مجموعه قضایی و انتظامی، عملکرد پلیس جیرفت را در تامین امنیت قابل تقدیر دانست.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =