. چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 26970 تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 19:58 ب.ظ

در دیدار مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان با دادستان جیرفت:

بر تعامل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان با دستگاه قضا تأکید شد

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان در دیدار با دادستان جدید جیرفت گفت: این اداره کل با انجام فعالیتهای گسترده در صدد است تا سامان دهی خوبی را در دو حوزه راهداری و حمل ونقل انجام دهد.   مسعود جمیلی افزود: سامان دهی ایستگاه ها و […]

به گزارش سایت کنارصندل، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان در دیدار با دادستان جدید جیرفت گفت: این اداره کل با انجام فعالیتهای گسترده در صدد است تا سامان دهی خوبی را در دو حوزه راهداری و حمل ونقل انجام دهد.

 

مسعود جمیلی افزود: سامان دهی ایستگاه ها و شرکتهای حمل ونقل بین شهری از برنامه های جدی این اداره کل است که با پیگیری معاونت حمل ونقل و بازرسیهای مسمتر کارشناسان حمل ونقل در دست اجر است.

وی با بیان اینکه سالیانه حجم زیادی از محصولات کشاورزی جنوب استان از طریق ناوگان حمل ونقل زمینی جابجا می شود گفت: سامان دهی شرکتهای حمل ونقل، ارتقای خدمات این شرکتها و کنترل اسناد حمل ونقلی برای جلوگیری از سو استفاده متخلفان هم از جمله برنامه هایی است که در این اداره کل در دست انجام است.

 

جمیلی نظارت جدی بر محورهای ارتباطی جنوب کرمان برای جلوگیری از تعرض به حریم راه ها را یادآور شد وگفت: در این حوزه نیازر جدی به همکاری دادستان این شهرستان داریم که بتوانیم برای ایمنی بهتر رانندگان و مردم از تخلفات پیشگیری کنیم. مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان تعامل با دستگاه قضایی را سبب انجام بهتر فعالیتها و جلوگیری از بروز برخی مشکلات دانست وگفت: دستورات مقام قضایی و همکاری در پرونده های حقوقی زمینه ساز مناسبی برای انجام وظیفه بهتر کارشناسان اداره حقوقی این اداره کل است.

 

در این دیدار دادستان جیرفت هم با ابراز امیدواری در زمینه همکاریهای روبه جلوی دستگاه قضایی با دستگاه های خدمت رسان گفت: موضوع تعرض به حریم راهها از مشکلات جدی و اساسی است که در صورت نظارت و جلوگیری نکردن مستمر می تواند دردسر ساز و خطر آفرین باشد.

حسین سلامی با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان و متعرضان به حریم راه ها گفت: در صورت ارائه پرونده در این خصوص به دادستانی به صورت ویژه این پرونده ها در دستور کار و پیگیری قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =