. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27038 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 | 21:04 ب.ظ

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت برگزار شد/تصاویر

به گزارش لوار ،به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی مراسم سوگند و تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت در تالار فاطمیه (س) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.   بخشدار مرکزی جیرفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی بر رعایت […]

به گزارش لوار ،به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی مراسم سوگند و تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت در تالار فاطمیه (س) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد.

 

بخشدار مرکزی جیرفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورای اسلامی بر رعایت قوانین و مقررات از سوی منتخبان مردم تاکید و اظهار کرد: اعضای شوراهای اسلامی بایستی با التزام به آیین نامه های اجرایی زمینه ی خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را فراهم کنند.

منصور نعمتی همچنین لزوم ارتباط و تعامل متقابل اعضای شورا با مردم را یکی از وظایف اساسی آنان دانست و گفت: در آیات و روایات بر اصل مشورت و پرهیز از استبداد رای تاکیدات فراوانی شده است.

نعمتی در این مراسم با بیان اینکه خدمت به مردم باید تنها دغدغه ی اعضای شوراهای اسلامی باشد، اظهار کرد: قانون مداری، اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و تلاش برای افزایش امید اجتماعی از جمله مواردی ست که توجه به آن از سوی منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهری و روستایی ضروری ست.

بخشدار مرکزی جیرفت  یکی از مهم ترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی را انتخاب دهیار و شهردار برشمرد و گفت: گزینش فردی شایسته برای احراز سمت های یاد شده، نقش موثری در بهبود وضعیت عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرها و روستاها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت کارهای دولت ، توسعه و عمران روستاهاست.

منصور نعمتی پس از قرائت سوگند نامه اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت خاطر نشان کرد: اعضای شورا سعی کنند با تعامل و برنامه ریزی مناسب زمینه حماسه اقتصادی را رقم زده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و رعایت عدالت و انصاف پیشرفت و رونق روستا را مد نظر داشته باشند.

 

گزارش و تصاویر: محمدرضا براهام

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =