. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28840 تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 | 06:51 ق.ظ

در نشست مروجان کتابخوانی در جیرفت

اسحاقی: پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در دی ماه برگزار میشود

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در دی ماه در شهرستان جیرفت خبر داد. به گزارش سایت کنارصندل ٬ شب گذشته نشست هم اندیشی مروجان کتابخوانی با حضور شاعر و نویسنده برجسته کشور، استاد بیوک ملکی و شاعران، نویسندگان و دوستداران کتاب در سالن […]

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان در دی ماه در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش سایت کنارصندل ٬ شب گذشته نشست هم اندیشی مروجان کتابخوانی با حضور شاعر و نویسنده برجسته کشور، استاد بیوک ملکی و شاعران، نویسندگان و دوستداران کتاب در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

 

حسین اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: متاسفانه در جنوب کرمان از زیرساخت های قوی در هیچ حوزه‌ای، بویژه فرهنگی، برخوردار نیستیم و همه مسئولان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در دولت تدبیر و امید در جنوب کرمان افزود: جنوب کرمان دارای ۷ناشر با ۱۷۱ اثر است، همچنین ۳۱ نمایشگاه کتاب شهرستانی و ۴ نمایشگاه کتاب استانی در این منطقه برگزار شده است.

 

اسحاقی از برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی در جیرفت خبر داد و اظهار داشت : امسال نمایشگاه کتاب با رویکرد متفاوتی نسبت به سال گذشته در هفته اول دی ماه از دوم تا هشتم دی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

 

وی همچنین افزود: یکی از کارهای خوبی که در جنوب کرمان انجام شده است معرفی معین های اقتصادی در این منطقه است که پروژه های اقتصادی خوبی را ارائه کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با استاندار کرمان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بزودی یک معین فرهنگی در جنوب کرمان با اولویت رودبار جنوب به منطقه معرفی و اقدامات فرهنگی خوبی در جنوب کرمان ارائه می‌شود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =