. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 33494 تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آذر 1397 | 09:07 ق.ظ

در سفر معاون پارلمانی وزیر بهداشت، رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس:

کمبودها و نحوه ارائه خدمت بهداشتی و درمانی در جنوب کرمان بررسی شد/تصاویر

به گزارش کنارصندل، معاون پارلمانی وزیر بهداشت، رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس و کارشناسان مجمع خیران سلامت کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی از مراکز درمانی شهرستان جیرفت بازدید کردند. این تیم جهت بازدید از امکانات بهداشتی، درمانی و آموزشی جنوب کرمان به این منطقه سفر کرد […]

به گزارش کنارصندل، معاون پارلمانی وزیر بهداشت، رئیس و اعضای هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، رئیس و کارشناسان مجمع خیران سلامت کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی از مراکز درمانی شهرستان جیرفت بازدید کردند.

این تیم جهت بازدید از امکانات بهداشتی، درمانی و آموزشی جنوب کرمان به این منطقه سفر کرد و عصر امروز از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی جیرفت بازدید داشتند و فردا از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های جنوب کرمان بازدید می‌کنند.

حسین‌علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کنارصندل اظهار داشت: مجلس دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت دارد و همین راستا به همراه اعضای کمیسیون و معاون وزیر به جنوب استان کرمان سفر کردیم و امیدواریم بتوانیم نتایج این سفر را به اطلاع مسؤولان برسانیم که قدم خوبی در راستای بهداشت و درمان این منطقه برداریم.

وی گفت: در این سفر مجموعه خیران سلامت نیز حصور دارند که با کمک یکدیگر در این اقدامات خوبی در جنوب استان کرمان اتفاق افتد.

شهریاری ادامه داد: در این سفر از مراکز درمانی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بازدید می‌کنیم و از نزدیک مشکلات این حوزه بررسی شود که در آینده نتایج خوبی در برداشته باشد.

احمد حمزه نماینده شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، قلعه‌گنج، منوجان و رودبار جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار کنارصندل گفت: هدف از سفر این است که کمیسیون بهداشت و درمان به عنوان ناظر بخش درمان از امکانات بهداشتی جنوب استان کرمان بازدید کند.

وی ابراز داشت: در این سفر کاستی‌ها در حوزه بهداشت و درمان در منطقه جنوب کرمان مورد بررسی و نحوه ارائه خدمت به‌ بیماران نیز مورد بازدید قرار می‌گیرد.

حمزه افزود: اعضای کمیسیون از پروژه‌های بهداشتی در دست اجرا در منطقه نیز بازدید می‌کند که بتوانیم این پروژه‌ها را در اسرع وقت به بهره‌برداری برسانیم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان اظهار داشت: نتایج این سفر در آینده در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گزارش از: فاطمه اسکندری نسب

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =