. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 33644 تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 | 14:17 ب.ظ

با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب

یادواره سرداران و ۱۲۴ شهید شهرستان کهنوج برگزار شد

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یادواره سرداران و ۱۲۴ شهید سرافراز شهرستان کهنوج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار، خانواده های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی بهمن کهنوج برگزار شد.   در این مراسم معنوی که جمع کثیری از خانواده […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما یادواره سرداران و ۱۲۴ شهید سرافراز شهرستان کهنوج با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار، خانواده های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در مصلی بهمن کهنوج برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی که جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و همرزمان شهدا حضور داشتند فرمانده قرارگاه عمار پیرامون جایگاه شهید و شهادت و مسائل روز سخنرانی کرد.

 

حجت الاسلام طائب با اشاره به نقش ایثارگری های شهدا در پیروزی و تداوم انقلاب و نظام به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و پیروی از ولایت و راه شهدا تاکید کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی پیوسته در مسیر هدف که حکومت ولی عصر(عج) است خوب جلو رفته است و گام های آخر را نیز محکم بر می دارد تا وعده الهی محقق شود.

 

وی در بیان اهمیت مقام شهید یادآور شد: شهدا عمرشان را به خدا فروختند، در این معامله سود کردند و به حیات جاودانه رسیدند.

 

حجت الاسلام طائب تفاوت بین مردگان و شهدا را در اثرگذاری آنان دانست و گفت: طبق آیاتی از قرآن کریم، شهدا عند ربهم یرزقون هستند، رزق جدیدی که خدا به شهید می‌دهد در واقع جسمی است که که ما نمی‌توانیم ببینیم  و او با این جسم با سایرین ارتباط برقرار می‌کند.

 

وی تاکید کرد: این نابسامانی در مدیریت کفر بر دنیا ناشی از آتشی است که شهدا زیر پای کفر به پا کرده‌اند، آتشی که آنها را می سوزاند و کفار هم به آن اعتراف دارند.

 

افلاطون صالحی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =