. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 34650 تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | 14:58 ب.ظ

ششمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان افتتاح شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل، صبح امروز  شنبه ۲۲ دی ماه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با حضور دکتر آشنا مدیر عامل مؤسسه فرهنگی نمایشگاه های ایران، نمایندگان هفت شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و مردم در حسینیه شهدای جیرفت، گشایش یافت.   حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد […]

به گزارش کنارصندل، صبح امروز  شنبه ۲۲ دی ماه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با حضور دکتر آشنا مدیر عامل مؤسسه فرهنگی نمایشگاه های ایران، نمایندگان هفت شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین و مردم در حسینیه شهدای جیرفت، گشایش یافت.

 

حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در افتتاحیه نمایشگاه ضمن خیر مقدم به حضار گفت:ششمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان با شعار حال خوش خواندن با حضور ناشران تخصصی و بین اللملی در جنوب کرمان امروز آغاز به کار کرد.

 

وی افزود:نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان تا جمعه ۲۸ دی در محل حسینیه شهدا واقع در چهار راه فرمانداری شهرستان جیرفت دایر است و از عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب دعوت به عمل می‌آید

 

حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه جیرفت در آئین گشایش ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان، با بیان این مطلب که این نمایشگاه کتاب از جهات مختالفی دارای ارزش است، گفت: در این نمایشگاه به مقوله های کتاب، کتابخوانی اهمیت داده شده است.

حجت الاسلام رضا سعادت فر، اضافه کرد: این نمایشگاه، ظرفیت و پتانسیل های جنوب استان کرمان را به رخ سایر نقاط کشور می کشد.

 

امام جمعه جیرفت، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه در جنوب کرمان نمایانگر توجه و اهمیت مردم این خطه به حوزه اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

 

وی، با اشاره به این مطلب که کتاب مخلوق ذهن بشری است، گفت: مردم با استقبال از این نمایشگاه میزان عشق و اراده خود را به فضای فرهنگی اعلام می کنند.

حجت الاسلام سعادت فر، ابراز داشت: ای کاش روزی برسد که بودجه های فرهنگی به اندازه بودجه های عمرانی شود.

 

یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توصیه‌های فرهنگی رهبری در جیرفت عملی شده است اظهار داشت: در زمان حضور رهبری در جیرفت توصیه کردند، باید به فرهنگ در این منطقه توجه جدی شود.

 

وی با بیان اینکه از توصیه رهبری تاکنون بحث فرهنگی در این منطقه با کمک مردم به‌صورت جدی پیگیری شده است گفت: امیدواریم رهبری برجسته‌ترین نقش این منطقه را فرهنگ ما بدانند و اگر چنین شود ما به توصیه‌های رهبری گوش دادیم و عملی کردیم.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر توانستیم در مسیر تکامل فرهنگی و معنوی موفق شویم پس کتاب در ما تاثیر گذاشته است افزود: امیدوارم تاثیرگذاری کتاب بر ما در زندگی فردی، سیاسی و غیره تاثیر بگذارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =