. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 37275 تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 تیر 1398 | 08:23 ق.ظ

در جلسه هم اندیشی رزمندگان دفاع مقدس و جوانان انقلابی

فرماندار اسبق جیرفت: برخی که موقعیت و اقبال خوبی ندارند برای چه میخواهند وارد صحنه انتخابات شوند !؟

به گزارش کنارصندل، عصر دیروز چهارشنبه پنجم تیرماه۹۸ جلسه هم اندیشی و سیاسی موسوم به رزمندگان دفاع مقدس و جوانان انقلابی شهر جیرفت، در تالار مادر این شهر برگزار شد. محمدعلی شجاع حیدری یادگار هشت سال جنگ تحمیلی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و جوانان انقلابی جیرفت و عنبرآباد پیرامون اتفاقات اخیر سیاسی جیرفت […]

به گزارش کنارصندل، عصر دیروز چهارشنبه پنجم تیرماه۹۸ جلسه هم اندیشی و سیاسی موسوم به رزمندگان دفاع مقدس و جوانان انقلابی شهر جیرفت، در تالار مادر این شهر برگزار شد.

محمدعلی شجاع حیدری یادگار هشت سال جنگ تحمیلی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت و جوانان انقلابی جیرفت و عنبرآباد پیرامون اتفاقات اخیر سیاسی جیرفت گفت: چرا برخی در جیرفت با نوشتار ، صحبت و برخوردهایشان وحدت به وجود آماده در شهرستان را بهم میزنند .

شجاع حیدری فرماندار اسبق جیرفت افزود: دقت کنید چه اتفاقی در جیرفت رخ میدهد اگر ما وحدت نداشته باشیم بر ما فائق میشوند دشمن از این خلع وجودی استفاده میکند و سو استفاده میکند و باید رعایت کنیم و این وحدت را با تمام وجودمان داشته باشیم .

شجاع حیدری مدیر کل اسبق دفتر سیاسی و انتخابات  استانداری کرمان افزود : جوان گرایی در کشور ما در اولویت قرار گرفته است و باید مسئولیت ها را با جوانان واگذار کنیم .

وی خاطر نشان کرد : این نیروی جوان است که شجاعت دارد ، جوان است میتواند تصمیمات تعیین کننده بگیرد ، جوان است که میتواند ریسک کند باید مسئولیت ها به جوانان واگذار شود.

فرماندار اسبق جیرفت در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را انتخاب کرده است ما باید کمک کنیم جوانان بیایند سرکار و مسئولیت ها را بگیرند .

مدیر کل اسبق دفتر سیاسی و انتخابات استان زنجان  گفت : معظم له در سخنرانی اخیر خود از تشکیل دولت جوان و حزب اللهی سخن گفتند بلکه باید کمک کنیم ما بستر ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باشیم .

سرهنگ پاسدار محمد علی شجاع حیدری بیان کرد: رزمندگان در انتقال تجربیات و اندوخته هایشان به جوانان کوتاهی نکنند و جوانان را پشتیبانی و حمایت کنند و نگذارند جوانان رها شوند .

محمد علی شجاع حیدری مدیر کل اسبق حوزه استانداری زنجان خاطر نشان کرد : عزیزان بخدا قسم ما با کاندیدا شدن هیچ کس مخالف نیستیم هر کس دلش میخواهد و این قابلیت را در خودش میبیند بیاید خودش را در معرض آراء و افکار عمومی قرار بدهد و آراء مردم را جلب بکند .

وی گفت :ما با گردش نخبگان موافقیم افراد نخبه وارد صحنه شوند برنامه و طرح هایشان را ارائه بدهند ما با اینکه برخی بگویند ما انتخابات را میخواهیم چند قطبی بکنیم مخالفیم و برای این نظریه حرف ها داریم .

وی یادآور شد : بعضی از افراد درجه چند یک جناح میاییند توی صحنه به شخصی میگویند وارد صحنه بشو ما کمکت میکنیم آنها تصمیمشان خراب کردن آراءست و میخواهند نیرو های ارزشی را تکه تکه کنند.

سرهنگ شجاع حیدری گفت : ما با این مخالفیم برخی میدانند موقعیت خوبی ندارند ، اقبال ندارد ، رای ندارند ، برای چی میخواهد وارد صحنه شود و آرای بچه های ارزشی و رزمنده را بشکند و عامل اختلاف و تفرقه شوند.

وی گفت : یادمان نرفته در سالهای قبل یک نامزد انتخاباتی با ۳۷ هزار رای روانه بهارستان شد و ما ۹۴ هزار رای را خراب کردیم و به جان هم افتادیم حواسمان باشد این مسئله اتفاق نیفتد که به ضرر ماست.

شجاع حیدری بیان کرد :رزمندگانی که این همه مقاومت کردند ، این همه شجاعت کردند ، این همه ایستادگی کردند و عقب نشینی نکردند امروزه افتخارات کشور جمهوری اسلامی هستند ما نمیتوانیم از جلو آنها رد شویم ، نمیتوانیم آنها را فراموش کنیم ، اینها نرفتند که با تانک ها عکس یادگاری بردارند بلکه با تمام وجودشان جنگیدند و امروز برای ما سرمایه محسوب میشوند برخی ها چطور به خودشان این اجازه را می دهند این فرزندان خدوم را زیر سوال ببرند ؟ این جور با حیثیت بچه های مظلوم رزمنده بازی کنند؟

محمد علی شجاع حیدری گفت: شما میدانید این حقآبه هلیل رود حق شماست همان برادری که با مسئولین قضایی کشور و جناب آقای شمخانی دبیر شورای امنیت ملی دیدار و گفتگو کرده است برخی ها این روزها در سخت ترین اتهامات آن را قرار دادند.

شجاع حیدری پیشسکوت جهاد و شهادت افزود : نباید به محض اینکه کسی خبری داد بدون بررسی و آنالیز در فضای مجازی منتشر کنیم و با این اقدام با آبروی مومن بازی کنیم .

وی گفت : برادرانی که آن همه زجر کشیدند دامنه فعالیت هایشان یک دامنه بین المللی است و در کشور های دیگر هم جنگیدند حالا باید بیایند جواب یک نفر را در اینجا بدهند که هر چی دلش میخواهد بنویسد.

فرماندار اسبق جیرفت بیان داشت : این نماینده ولایی و مظلوم جیرفت و عنبرآباد جز ۲۰ نماینده تاثیر گذار مجلس می باشد چرا برخی میخواهند از ایشان عبور کنند ؟ شما جواب خدا را چه میدهید ؟ چه حجت شرعی دارید ؟

شجاع حیدری گفت : نماینده ای که در طول این سه سال همه هفته ها را به حوزه انتخابیه سفر کرده به جز دو هفته که مجلس جلسه داشته است چرا مورد آماج قرارش دادید و مدام یاران وی را میزنید ؟

وی افزود : آیا نماینده ای که علارغم مخالفت برخی ها ۹۰ درصد کابینه دولت را به منطقه آورده است و موفق بوده به جای تشکر باید اینچنین به وی و یارانش حمله کنید ؟ مگر ما در منطقه چقدر سرمایه داریم مرحوم آیین را از دست دادیم ، زادسر را از دست دادیم ، طیاری ، سید جواد حسینی ، پایدار ها را از دست دادیم اما بچه هایی هستند کنار شما نگذارید در منطقه آنها را له کنند .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =