. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 39192 تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 | 00:24 ق.ظ

تداوم طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در جیرفت

به گزارش کنارصندل، جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از ادامه طرح های ضربتی پلیس و برخورد قاطع با هنجارشکنان با دستگیری متهمین تحت تعقیب و سارقین در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”محمود کرمشاهی” با اعلام این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته طرح ضربتی دستگیری متهمین تحت تعقیب و سارقان توسط پلیس آگاهی،کلانتری های درون شهری […]

به گزارش کنارصندل، جانشین فرمانده انتظامی جیرفت از ادامه طرح های ضربتی پلیس و برخورد قاطع با هنجارشکنان با دستگیری متهمین تحت تعقیب و سارقین در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”محمود کرمشاهی” با اعلام این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته طرح ضربتی دستگیری متهمین تحت تعقیب و سارقان توسط پلیس آگاهی،کلانتری های درون شهری و پاسگاههای تابعه در سطح شهرستان جیرفت اجرا شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این طرح با سه هدف پیشگیری از جرم، تکمیل کردن چرخه رسیدگی و دادرسی و احقاق حقوق متضررین به اجرا در امد و طی آن ۳۸ نفرمتهم تحت تعقیب مقامات قضایی و ۹نفر سارق منزل و اماکن عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ”کرمشاهی”بیان داشت: ماموران در تحقیقات تخصصی و بازجویی های فنی از دستگیرشدگان موفق شدند۱۲ فقره سرقت را کشف کنند.

وی همچنین کشف ۱۵۹ کیلو انواع مواد مخدر ، انهدام یک باند حمل و توزیع مواد مخدر ، دستگیری ۸ نفر قاچاقچی و ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و همچنین توقیف ۳۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد .

جانشین فرماندهی انتظامی جیرفت با بیان اینکه جرائم این افراد متنوع و در حوزه نا امنی و دیگر جرایم است گفت: پیامی که طرح مذکور برای همه مجرمان و خلافکاران دارد این است که بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و مجرمان را در هر کجایی که پنهان شوند با قدرت دستگیر و تحویل قانون می دهد. 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 1 =