. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 44237 تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تیر 1399 | 14:20 ب.ظ

مدیر آبفا جیرفت:

خدمت رسانی به روستاییان با سرعت و دقت بیشتری انجام میشود

به گزارش کنارصندل، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه باید خدمت رسانی به روستاییان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، گفت: جمع آوری انشعاب های غیرمجاز در دستورکار قرار گیرد و در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار گرفت. مهندس اکبر مشایخی ظهر امروز در جمع مسئولان […]

به گزارش کنارصندل، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه باید خدمت رسانی به روستاییان با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، گفت: جمع آوری انشعاب های غیرمجاز در دستورکار قرار گیرد و در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار گرفت.

مهندس اکبر مشایخی ظهر امروز در جمع مسئولان واحدهای مختلف این امور با تأکید بر تسریع در خدمت رسانی به مردم به ویژه روستاییان اظهار داشت: در این راستا باید شهرهای مختلف از جمله علی آباد، بلوک، ساردوئیه و جبالبارز طبق تقسیم بندی انجام شده به صورت میدانی و با سرعت و دقت بیشتری کار خود را دنبال کنند.


وی با اشاره به اینکه بهداشت آب روستاها بیش از پیش با رویکرد دقیق تر و جدی تر دنبال شود، افزود: در این راستا باید کارگروهی متشکل از مسئول آزمایشگاه، مدیر شهرها و مسئولان مربوطه شکل گیرد و طبق روال نمونه ها گرفته و کلرزنی با دقت زیاد انجام شود.


مشایخی با بیان اینکه مهمترین راه تأمین آب مردم به ویژه در روستاها جمع آوری انشعابات غیرمجاز است، تصریح کرد: با همکاری مطلوب پیمانکار امور مشترکین و مسئولان مربوطه باید این مهم در دستورکار قرار گیرد.


وی عنوان کرد: نیروی انسانی و تجهیزات خودرویی مورد نیاز برای وصول درآمد و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در دسترس مسئولان مربوطه قرار می گیرد تا این مسائل هرچه سریعتر سازماندهی شود.


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت ابراز داشت: ساماندهی آبداران و نیروهای شاغل در روستاها باید در دستورکار مدیران چهار شهر این امور قرار گیرد تا وضعیت خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری انجام شود.


وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ارباب رجوع ها گفت: سرعت سرایت این بیماری بسیار زیاد است و باید همگی پیشگیری از این بیماری را به عنوان یک اصل مهم مدنظر قرار دهیم.


مشایخی در پایان از مسئولان مختلف واحدها خواست نهایت همکاری را با در زمینه ارائه گزارش کار به مسئول روابط عمومی امور داشته باشند تا گزارش کار آن در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و در دسترس همگان قرار گیرد.

نظرات بینندگان:

  1. مهران گفت:

    سلام علیکم
    خداقوت،فکری به حال شهروندان شهرک عدالت جنب پلیس راه جیرفت جیرفت بکنید که باگالن آب می بردند یادرتانکرذخیره می کنند
    هیچکس ازمسولیین مربوطه استانی وشهرستانی هم پاسخگو نیست
    بخاطرخداپیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =