. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 44282 تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 | 08:40 ق.ظ

واژگونی پژو۴۰۵ حامل اتباع افاغنه با ۳فوتی و ۶مصدوم / افغانی کَشی باز هم کُشته داد

‍ به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جیرفت، طی تماس تلفنی ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته ۲۵مردادماه با سامانه اورژانس ۱۱۵ جیرفت گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه در محور جیرفت_کهنوج (محدوده جهاد آباد) دریافت شد. 🔻 کارشناسان مرکز ارتباطات […]

‍ به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی جیرفت، طی تماس تلفنی ساعت ۲۲:۳۸ شب گذشته ۲۵مردادماه با سامانه اورژانس ۱۱۵ جیرفت گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه در محور جیرفت_کهنوج (محدوده جهاد آباد) دریافت شد.

🔻 کارشناسان مرکز ارتباطات با توجه به گزارشات دریافتی و شدت حادثه سریعاً آمبولانس‌های پایگاه جهادآباد و شهرک آزادگان را به محل حادثه اعزام کردند و آمبولانس‌های اعزامی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و تکنسین های فوریت های پزشکی پس از رسیدن به صحنه تصادف شروع به اقدامات درمانی اولیه کردند.

🔻 این سانحه رانندگی ۹ مصدوم در پی داشت که شامل یک ایرانی (راننده خودرو) و ۸ مصدوم افغان که ۶ مصدوم از خوردو خارج و متأسفانه سه تن از اتباع افاغنه که دو تن از آنها در صندوق عقب خودرو و یک تن در صندلی عقب محبوس شده‌ بودند طعمه حریق شدند.

🔻 طبق گزارش‌های دریافتی از کارشناسان حاضر در صحنه وضعیت عمومی ۶ مجروح این حادثه نامساعد گزارش شده است.

🔻مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط کد‌های اعزامی در صحنه جهت ادامه درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند که احتمال افزایش تعداد سر نشین‌های خودرو به علت متواری شدن وجود دارد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =