. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45621 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 | 08:06 ق.ظ

مسئولین به روستای در حال نابودی تاج آباد رودبار توجه کنند

حمید سنجری دهیار روستای تاج آباد از بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار کنارصندل به تشریح مشکلات روستا پرداخت و افزود: مهم ترین مشکل روستای تاج آباد جاده آن است که از سال ۹۳روندزیرسازی جاده متوقف شدو پیگیریهای زیادی توسط دهیار و شورا انجام گرفت ولی متاسفانه هیچ اعتباری اختصاص داده نشد. دهیار […]

حمید سنجری دهیار روستای تاج آباد از بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار کنارصندل به تشریح مشکلات روستا پرداخت و افزود: مهم ترین مشکل روستای تاج آباد جاده آن است که از سال ۹۳روندزیرسازی جاده متوقف شدو پیگیریهای زیادی توسط دهیار و شورا انجام گرفت ولی متاسفانه هیچ اعتباری اختصاص داده نشد.

دهیار روستای تاج آباد اظهار کرد: در نبود مدرسه راهنمایی، متوسطه اول دانش آموزان روستا مجبورن هر روز از این جاده صعب العبور که در فاصله ۱۰ کیلومتری شهرستان رودبارجنوب قرار دارد این مسافت رو طی کنند.که بخاطر خراب بودن جاده و خراب شدن جلو بندی ماشین ها این دانش آموزان مجبورند پیاده به مدرسه بروند که این امر باعث ترک تحصیل این دانش آموزان شده است.

سنجری افزود:خانه های ورودی این روستا فاقد برق اند واکنون درحال حاضرحدود۱۰خانواردرکپرزندگی می کنند که خارج از طرح هادی اند،که طرح هادی هم ده سالی یک باربازنگری می شود.

سنجری خاطرنشان کرد:ساختمان خانه بهداشت هشت سال پیش ساخته شده ولی متاسفانه هنوز افتتاح نشده است .

سنجری از بی توجهی مسئولین گفت و افزود:این روستا یکی از قطب های کشاورزی و یک منطقه بکر برای گردشگران نورزی بوده است ولی امروزه بدلیل بی توجهی مسئولین و‌نبود راه ارتباطی مناسب این روستا در حال نابودی هست.

سنجری دهیار روستای تاج آباد یادآور شد: از دیگر مشکلات این روستا نبود مسجد در روستا هست، با کمک مردم روستا شروع به ساخت مسجد کردیم که الان به زیر سقف رسیده و به دلیل نبود بودجه و عدم حمایت مسئولین نیمه کاره رها شده است.

سنجری در آخر افزود :آب این روستا شور است و قابل آشامیدن نیست از مسئولین تقاضای می کنم که به مشکلات این روستارسیدگی کنند.

گزارش از: یاسر رئیسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 1 =