. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45840 تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 | 15:53 ب.ظ

بخشی از بیانات مطرح امروز در نماز جمعه عنبرآباد:

انتقاد شدید از روند کند ساخت بیمارستان عنبرآباد/جناب اقای استاندار و نماینده محترم؛ مردم عنبرآباد پس از چهل سال بخاطرین کوچکترین بیماری باید به شهرستان های مجاور بروند/تمام مسئولین کشوری و استانی آمدند رفتند کاری برای بیمارستان نکردند/پروژه گمرکان به امجز ۱۵سال است که نیمه تمام مانده است/مردم ما جایی برای تفریح ندارند اگر راه […]

انتقاد شدید از روند کند ساخت بیمارستان عنبرآباد/جناب اقای استاندار و نماینده محترم؛ مردم عنبرآباد پس از چهل سال بخاطرین کوچکترین بیماری باید به شهرستان های مجاور بروند/تمام مسئولین کشوری و استانی آمدند رفتند کاری برای بیمارستان نکردند/پروژه گمرکان به امجز ۱۵سال است که نیمه تمام مانده است/مردم ما جایی برای تفریح ندارند اگر راه گمرکان به امجز تکمیل شود مردم میتوانند از مناطق خوش آب وهوا استفاده کنند

از نظر قرآن، وفای به عهد و پیمان، از ملاک های ارزشی و تقوای انسان است.

کسانی که به وعده ها و تعهدات خود عمل می کنند اهل تقوا بوده و عزم جدی درانجام تعهدات دینی دارند، طبق حدیث نبوی برای منافق سه نشانه است: هنگامیکه سخن بگوید دروغ میگویید و هنگامی که وعده دهد تخلف کرده و به وعده خود وفا نمیکند و هنگامیکه امانتی به او سپرده شود در آن خیانت می ورزد.

پیام تبریک ولى امر مسلمین از ملت مقتدر و مظلوم فلسطین و گروه هاى مقاومت حاوى نکات راهبردى است که با نگاه به آینده توجه به آن لازم است و علت این پیروزى بزرگ دو چیز بود اول آمادگى و استعداد جوانان شجاع فلسطین و گروه هاى جهادى دوم قیام یکپارچه فلسطین در قدس و غزه و کرانه باخترى و اراضى ۴۸و اردوگاه هاى فلسطینى در سوریه و لبنان و اردن.

در دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس مقام معظم رهبری عملکرد مجلس یازدهم در یک‌سال اخیر را مطلوب دانستند و آن را ماحصل همت بلند و کارآمدی خواندند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه نامزدها باید در مناظرات دیدگاه‌های خود را درباره فضای‌مجازی و سیاست خارجی اعلام کنند، فرمودند: این‌ها جزء مسائل مردم نیست مسئله مردم «بیکاری جوانان، معیشت طبقات ضعیف و مافیای واردات» است که کمر تولید را می‌شکند.

مقام معظم رهبری سفارش کردند “نباید انتخابات و جمهوریت را تا وقتی قبول داشت که به نفع ما باشد و اگر به نفع دیگری شد بگوییم آن را قبول نداریم که متأسفانه آزمون تلخی از این قضیه در سال ۸۸ در تاریخ انتخابات باقی ماند.

معظم له فرمودند کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع و القاء بی‌فایده بودن انتخابات را می‌کنند، دروغ می‌گویند که دلسوز مردم هستند، بنابراین به حرف آن‌ها اعتنا نکنید. اگر نامزدها مردم را قانع کنند قادر به حل مشکلات اقتصادی هستند مشارکت بالا می‌رود.

۱۰ خرداد روز جهانی بدون دخانیات است سالانه حدود ۸ میلیون نفر در سراسر جهان در اثر عوارض مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند. افت فشارخون و بالا رفتن ضربان قلب، بالا رفتن سطح مونوکسید کربن در خون، نا منظم شدن گردش خون و عملکرد ریه، سرفه و تنگی نفس، خطر ابتلا به بیماری انسداد قلبی، خطر سکته مغزی، خطر ابتلا به سرطان ریه از جمله بیماری های شایع و خطرناک استعمال دخانیات هست که بین سیگار و قلیان نیز فرقی ندارد و چه بسا مصرف قلیان مضرتر هم باشد.

سالروز درگذشت حجت الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی در سال ۱۳۷۹ است ولایت مداری، برپایی نماز اول وقت، اخلاق نیکو، هماهنگی گفتار با عمل، سخت کوشی، از خودگذشتگی و ایثار، صبر بر سختی ها از جمله خصوصیاتی بود که در وصف این آزاده سرافراز می‌توان بیان کرد.

انتقاد شدید از روند کند ۹ ساله ساخت تنها بیمارستان عنبرآباد با داشتن قریب به ۹۰ هزار نفر چرا بعد از چهل سال از گذران انقلاب؛ مردم خطه عنبرآباد باید بخاطر کوچکترین بیماری به شهرستان های مجاور آن هم با مشقت و سختی زیاد جهت مداوا مراجعه نمایند؟ و متاسفانه هر مسئول کشوری و استانی هم به شهرستان مسافرت کرد فقط وعده توخالی داد آیا این رسم مردم داری و وفای به عهد است؟.

از جمله مشکلات منطقه گردشگری امجز عدم تکمیل مسیر۱۶کیلومتری آن است و بیش از ۱۵سال است این اندک مسیر پر تردد و به شدت نیاز منطقه وسیع جبالبارز و تنها منطقه خوش آب و هوای شهرستان که مردم میتوانند در فصل تابستان از این موهبت الهی استفاده کنند در دست احداث است که زیرسازی، اسفالت و بازگشایی نشده است که امید است مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =