. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45982 تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 خرداد 1400 | 01:23 ق.ظ

با راه اندازی کلانتری ویژه هفت باغ، امنیت این منطقه افزایش می یابد

به گزارش کنارصندل، رییس حوزه قضایی ماهان با اشاره به کلنگ زنی کلانتری ویژه هفت باغ با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی، گفت: با راه اندازی این واحد انتظامی، امنیت محور هفت باغ و سایر مناطق تحت مدیریت این کلانتری افزایش می یابد. یوسف سبحانی در حاشیه کلنگ […]

به گزارش کنارصندل، رییس حوزه قضایی ماهان با اشاره به کلنگ زنی کلانتری ویژه هفت باغ با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی، گفت: با راه اندازی این واحد انتظامی، امنیت محور هفت باغ و سایر مناطق تحت مدیریت این کلانتری افزایش می یابد.

یوسف سبحانی در حاشیه کلنگ زنی کلانتری ویژه هفت باغ افزود: حوزه قضایی ماهان پیگیری های مجدانه ای به منظور راه اندازی این واحد انتظامی داشته است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود که این واحد انتظامی با همت مدیران استانی در اسرع وقت راه اندازی شده و در ادامه زمینه استقرار پلیس های تخصصی از جمله آگاهی، راهنمایی و رانندگی و اطلاعات نیروی انتظامی در منطقه فراهم شود.

رییس حوزه قضایی ماهان یادآور شد: محور هفت باغ علوی به دلیل وضعیت خاص خود نیازمند توجه ویژه مدیران استانی بوده که بحمدالله این مهم تحقق یافته است.

استاندار کرمان نیز در این آئین از هماهنگی، اتحاد و تعامل مسئولین ماهان در جهت رسیدگی به مشکلات، چالش ها و رفع معضلات مردم تشکر و قدردانی کرد و در جهت در اختیار قرار دادن مکان برای راه اندازی ادارات جدید در حوزه قضایی ماهان از جمله پلیسهای تخصصی اگاهی و اطلاعات نیروی انتظامی قول مساعد داد.

شایان ذکر است فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با تشکر از جدیت، پیگیری و جلسات مکرر رئیس محترم حوزه قضایی و حمایت از پرسنل نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و قول مساعد داد که از زبده ترین و باتجربه ترین نیروهای نظامی و انتظامی جهت تقویت این کلانتری استفاده شود.سردار ناظری بیان کرد: تلاش می شود که از مردم در قالب نیروهای متعامل و پلیسهای محله محور استفاده شود و با همکاری خود مردم محیط امن و آرامی در این منطقه رقم بخورد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =