. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46404 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 | 07:47 ق.ظ

اهدا تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت

به گزارش کنارصندل، صبح یکشنبه ۲۴مرداد۱۴۰۰ تعداد ده عدد تخت بیمارستانی و ده عدد ویلچر به ارزش یک میلیارد ریال، توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ، با حضور حسین سلامی دادستان جیرفت، شریفی رئیس زندان جیرفت، رحیمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ، دکتر رستمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، خانم […]

به گزارش کنارصندل، صبح یکشنبه ۲۴مرداد۱۴۰۰ تعداد ده عدد تخت بیمارستانی و ده عدد ویلچر به ارزش یک میلیارد ریال، توسط انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ، با حضور حسین سلامی دادستان جیرفت، شریفی رئیس زندان جیرفت، رحیمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان جیرفت ، دکتر رستمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، خانم دکتر کوهستانی و دکتر نجفی رئیس و مدیر بیمارستان و سایر مسئولان به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اهدا شد.

قاضی سلامی گفت :این تعداد ویلچر و تخت بیمارستانی با هزینه یک میلیارد ریال توسط انجمن حمایت از زندنیان جیرفت خریداری و در راستای کمک به بیماران بستری در بخش‌های مختلف تحویل بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شد.

سلامی ادامه داد: توسعه امکانات موردنیاز حوزه‌های سلامت در این موقعیت یکی از اهداف این انجمن است و این اقدام خداپسندانه در راستای حمایت از حوزه سلامت بوده است.

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه خیران جنوبی و جیرفتی نیز می توانند نقش اساسی در تامین نیازهای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان داشته باشند اضافه کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) ،شهرستان جیرفت از بیماران کرونایی پُر شده و تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید کرونایی وجود ندارد.لذا خیران عزیز برای نجات جان همشهریان خود می توانند مشارکت در خرید تخت، کپسول، ویلچر و سایر اقلام پزشکی مرتبط به کرونا داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی این شهرستان در موج پنجم کرونا گفت: بیمارستان امام خمینی جیرفت به عنوان بزرگترین مجموعه درمانی منطقه جنوب استان کرمان از آبان و آذر ماه سال گذشته بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و پزشکان و پرسنل این بیمارستان همواره در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار مردم بوده و تا ریشه کنی کامل این بیماری نیز همچنان در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.لذا از مردم شریف و عزیز و منطقه و جیرفت می خواهم برای نجات جان خود وخانواده و همشهریانشان و خصوصا کمک به کادر درمان خستگی ناپذیر ،پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. خواهش می کنم در این تعطیلات پیش رو از خانه خارج نشوید، همچنین جا دارد از زحمات جناب آقای دکتر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جنوب استان و همکاران وی صمیمانه تشکر کنیم

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان جیرفت بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان جیرفت این شهرستان نیز یک سالن ۶۰ تخته برای بستری بیماران کرونایی در یکی از ساختمان های انجمن حمایت از زندانیان باز سازی کرده است.

حسین سلامی اظهار داشت: در سال‌های اخیر انجمن حمایت از زندانیان برای بهبود زندگی خانواده زندانیان بخوبی یاریگر آنها بوده است. که الان با توجه به رکود بازار نیاز است..در حوزه سلامت مردم نیز قدم های مثبتی هر چند کوچک برداریم.

حسین سلامی دادستان جیرفت در پایان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت یکی از بیمارستان‌های قدیمی جنوب کرمان است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود به شهروندان جنوب استان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

این واحد بیمارستانی مهمترین بیمارستان جنوب کرمان به شمار می‌رود که علاوه بر خدمات‌دهی به بیماران جیرفت به دیگر بیماران شهرستان‌های جنوبی استان نیز خدمات پزشکی عرضه می‌کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 17 =