. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46533 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 12:28 ب.ظ

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عنبرآباد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان «عنبرآباد» از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز با اولویت دستگیری محکومان و متهمان فراری خبر داد. «سرهنگ محمود کرم شاهی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گفت:طرحی در راستای دستگیری و جلب محکومان و متهمان فراری به‌منظور ارتقاء امنیت طی ۷۲ ساعت گذشته در نقاط از قبل مشخص‌شده […]

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان «عنبرآباد» از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق جرم‌خیز با اولویت دستگیری محکومان و متهمان فراری خبر داد.

«سرهنگ محمود کرم شاهی» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گفت:طرحی در راستای دستگیری و جلب محکومان و متهمان فراری به‌منظور ارتقاء امنیت طی ۷۲ ساعت گذشته در نقاط از قبل مشخص‌شده شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد که با همت مضاعف فرماندهان،رؤسا و کارکنان انتظامی نتایج قابل‌ توجهی داشت .

جانشین انتظامی عنبرآباد بیان کرد:این طرح با هدف پیشگیری از جرم،تکمیل کردن چرخه رسیدگی و دادرسی و احقاق حق افراد آسیب‌دیده از جرائم به اجرا گذاشته شد.

«سرهنگ کرم شاهی» با بیان این‌که در اجرای این طرح ۹۸ متهم تحت تعقیب دستگیر شدند،تصریح کرد:پیام این طرح این است که همگان بدانند پلیس در احقاق حقوق مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و مجرمان را در هر کجا که پنهان شوند با قدرت دستگیر و تحویل قانون می‌دهد.

جانشین انتظامی عنبرآباد خاطرنشان کرد:این طرح از سلسله طرح‌های تاثیرگذار در پیشگیری از جرائم ادامه خواهد یافت و لازم است از زحمات و پشتیبانی دادستان و سایر قضات شهرستان تقدیر و تشکر کنم که کمال همکاری را با مأموران انتظامی در اجرای موفق این طرح داشتند .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =