. دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 47819 تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 | 07:40 ق.ظ

تعرفه برق مشترکین خانگی شهرستان عنبراباد از ابتدای آبان ماه بدون تخفیف ماه های گرم محاسبه می‌شود

مدیر برق شهرستان عنبراباد گفت: سقف الگوی مصرف برق در ماه های غیر گرم مشترکین خانگی شهرستان عنبراباد برابر ۴۰۰ کیلو وات ساعت برای یک دوره ۲ ماهه است و استفاده از بخاری برقی و آبگرمکن برقی موجب عدم رعایت الگوی متعارف و افزایش صورت‌حساب برق مصرفی می‌شود. مجتبی شادجو از آغاز محاسبه تعرفه برق […]

مدیر برق شهرستان عنبراباد گفت: سقف الگوی مصرف برق در ماه های غیر گرم مشترکین خانگی شهرستان عنبراباد برابر ۴۰۰ کیلو وات ساعت برای یک دوره ۲ ماهه است و استفاده از بخاری برقی و آبگرمکن برقی موجب عدم رعایت الگوی متعارف و افزایش صورت‌حساب برق مصرفی می‌شود.

مجتبی شادجو از آغاز محاسبه تعرفه برق مشترکین خانگی شهرستان عنبراباد از ابتدای آبان ماه بدون تخفیف تابستانی خبرداد و عنوان کرد: شهرستان عنبراباد در تقسیم‌بندی تعرفه برق جزء منطقه گرمسیر یک است که سقف الگوی مصرف برق در این شهرستان از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه با توجه به ضرورت استفاده از تجهیزات سرمایشی برابر ۶۰۰۰ کیلووات ساعت در یک دوره ۲ ماهه می باشد و از ابتدای آبان ماه تا پایان اسفندماه سقف الگوی مصرف برق مطابق سایر شهرستانهای کشور به صورت ماه های غیر گرم و برابر ۴۰۰ کیلووات ساعت در یک دوره ۲ ماهه است.


شادجو با اشاره به این‌که استفاده از بخاری برقی و آبگرمکن برقی غیراقتصادی‌ترین وسیله جهت تأمین گرمایش ساختمان است، ادامه داد: بخاری‌های برقی و آب‌گرمکن برقی به‌دلیل مصرف بسیار زیاد برق مصرفی و پایین بودن بازدهی این تجهیزات، غیراقتصادی‌ترین وسیله برای تأمین گرمایش ساختمان است. لذا از کلیه شهروندان عنبراباد می‌خواهیم با توجه به اجرای سقف الگوی زمستانه از ابتدای آبان ماه تا پایان اسفندماه استفاده از لوازم پر مصرف مانند بخاری برقی و آبگرمکن برقی را محدود کنند که موجب افزایش صورت‌حساب برق مصرفی این مشترکین نشود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =