. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 49113 تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | 09:50 ق.ظ

برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت

جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور حسین سلامی دادستان شهرستان،مهندس عطاپور فرماندار،مهندس شریفی رئیس اداره زندان، مهندس کرمی مدیر حوزه بانک ملی شهرستان و مهندس رحیمی مدیر عامل انجمن ودیگر مسئولین در محل دادسرای شهرستان برگزار گردید. در ابتدای این جلسه ، حسین سلامی دادستان دادگاه عمومی و انقلاب و رئیس هیئت مدیره ضمن خوش […]

جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور حسین سلامی دادستان شهرستان،مهندس عطاپور فرماندار،مهندس شریفی رئیس اداره زندان، مهندس کرمی مدیر حوزه بانک ملی شهرستان و مهندس رحیمی مدیر عامل انجمن ودیگر مسئولین در محل دادسرای شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه ، حسین سلامی دادستان دادگاه عمومی و انقلاب و رئیس هیئت مدیره ضمن خوش آمدگویی به حضار، کار برای رضای خداوند را مهم و عامل ماندگاری آن عنوان کرد.

سلامی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات اعضاء انجمن در حمایت از زندانیان و خانواده های زندانیان تصریح نمود: متأسفانه در برخی از مواقع مشاهده می شود که وقتی فردی به زندان می افتد خانواده های آنان نیز دچار گرفتاریهای بی شمار شده و در معرض تهدیدها و آسیبها متعدد قرار می گیرند، در حالی که طبق قانون، اصل شخصی بودن مجازاتها بایستی مد نظر باشد و تا حد توان نگذاریم که خانوادها تحت الشعاع مجازات ناشی از فرد قرار گیرند.

وی ضمن حمایت از برنامه های اعضای انجمن، از زندانیان و خانوادها آْنان، یادآور شد: بایستی در کنار این حمایتها برنامه مدونی نیز برای مراقبت بعد از خروج نیز داشته باشیم، تا فرد بعد از اصلاح بتواند زندگی خود را اداره و امرار معاش نماید.

سلامی افزود: در خصوص جلب حمایتهای مردمی باسیتی به گونه ای عمل شود که نگرش مردم نسبت زندانی عوض شود و باید این حقیقت در میان مردم رواج یابد که بسیاری از زندانیان به دلایل غیر منتظره در زندان می باشد و تنها یک اتفاق و حادثه موجب گرفتاری فرد شده است و نیاز است که با مساعدت عموم مردم نسبت به رفع مشکلات این افراد اقدام شود.

در ادامه این جلسه اعضای جلسه نیز راهکارهایی را برای افزایش مشارکت عموم مردم و نیز طرحهایی که بتواند درآمد زایی مستمری برای انجمن داشته باشد ارائه نمودند.

همچنین مهندس رحیمی مدیرعامل انجمن درباره عملکرد انجمن در هشت ماهه سال ۱۴۰۰ گزارشی را ارائه داد.

در پایان از مهندس شریفی رئیس اداره زندان ، مهندس کرمی مدیر عامل حوزه بانک ملی شهرستان… ،مهندس دانشی رئیس بانک ملی مرکزی شهرستان که قدم های مثبتی در ارائه خدمات حمایتی به زندانیان را برداشته اند تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شانزده =