. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 50272 تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | 12:27 ب.ظ

امام جمعه عنبرآباد: تنش آبی تبدیل به یک ابر چالش در کشور شده است

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی در همه ابعاد زندگی گفت: نتیجه تقوا حسن عاقبت در دنیا و آخرت است. وی در ادامه مباحث قوام و استحکام خانواده افزود: بی احترامی و توهین به خانواده همسر باعث […]

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی در همه ابعاد زندگی گفت: نتیجه تقوا حسن عاقبت در دنیا و آخرت است.

وی در ادامه مباحث قوام و استحکام خانواده افزود: بی احترامی و توهین به خانواده همسر باعث ریشه دار شدن بسیاری از اختلافات در خانواده است.

ایشان عنوان کرد: روحیه، فرهنگ و تحمل کار جمعی در اعضای خانواده های ما ضعیف است و این دور بودن در کارهای جمعی نتیجه اش ایجاد اختلاف و آسیب است. 

وی خاطرنشان کرد: نظرخواهی و مشورت، قبول اشتباهات توسط اعضای خانواده و همکاری و تعاون اعضاء با یکدیگر، در زیاد شدن تواضع در کانون خانواده کمک شایانی می کند.

ایشان با تبریک پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در سال ۵۸ ابراز داشت: ۲۳ روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی از سوی امام خمینی(ره) دستور تشکیل این شجره طیبه صادر شد که امروز این بزرگترین شبکه فرهنگی اجتماعی و مذهبی دنیا استکبار را زبون کند.

بامری عنوان کرد: عشق بسیجی، سرافرازی ایران اسلامی است لذا بسیجی همه داشته هایش حتی آبرویش را به عرصه می آورد و در میدان می ماند تا فضیلت های انقلاب حفظ شود.

امام جمعه عنبرآباد اظهار داشت: فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و جهادی در شهرستان عنبرآباد تاثیر گذار بوده و این مرهون تلاش شما بسیجیان و پاسداران عزیزمان است.

وی افزود: شبکه تربیتی صالحین، از بزرگترین و تاثیرگذارترین شبکه های تربیتی است و متولیان فرهنگی و خانواده ها باید از این شبکه عظیم استفاده کنند تا در کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

ایشان ابراز کرد: از منویات مقام معظم رهبری برخورد با نجومی بگیران است و پنج سال است از مطالبه آقا می‌گذرد و دولت سابق چندان دغدغه ای در این باب نداشت، اما این دولت و دو قوه ی دیگر در مقابله این زیاده خواهی های ناپسند باید گامی موثر بردارند و اطلاع رسانی کنند چراکه این یک مطالبه جدی عمومی است.

وی افزود: در باب تنش آبی که تبدیل به یک ابر چالش در کشور شده است و این مشکل یک موضوع ملی است و نباید با نگاه استانی و منطقه ای بدان نگاه کرد و دولت را در تنگنای مطالبات فوری قرار داد، چون لغزشگاه های برخی مطالبات جدی است و باعث فعال شدن گسل های قومی و منطقه ای خواهد شد و گروه های معاند به دنبال این هستند تا از مواجهه کلامی اشتباه و رفتارهای خطایی برای ایجاد آشوب در کشور استفاده نمایند.

ایشان با اشاره سالروز شهادت شهید مدرس گفت: از الگوهای رفتاری این شهید عزیز باید استفاده کرد که از شاخصه ایشان در زمان نمایندگی شان اهمیت دادن به نقش و جایگاه مردم در ولی نعمت بودن ایشان بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =