. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 53107 تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | 07:28 ق.ظ

کشف لاشه ۱۳ قطعه کبک و تیهو از شکارچیان متخلف در شهرستان جیرفت

به گزارش کنارصندل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت در این باره گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان روز گذشته حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده بحر اسمان، لاشه ۱۳ قطعه کبک و تیهو از شکارچیان متخلف را کشف و ضبط کردند. 🔻قریشی با اعلام این خبر گفت: از متخلفان […]

به گزارش کنارصندل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جیرفت در این باره گفت: محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان روز گذشته حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده بحر اسمان، لاشه ۱۳ قطعه کبک و تیهو از شکارچیان متخلف را کشف و ضبط کردند.

🔻قریشی با اعلام این خبر گفت: از متخلفان یک قبضه اسلحه شکاری دولول یک قبضه سلاح pcpو لاشه ۱۰قطعه کبک و سه قطعه تیهو کشف و ضبط شد، دو متخلف دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تخلف به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

🔻قریشی افزود: متهمین می بایست ضرر و زیان وارده به محیط زیست را به ازای هر قطعه کبک و تیهو جنس نر مبلغ سه میلیون ریال پرداخت نموده و سپس بابت جرم شکار غیرمجاز گونه های جانوری وحشی به استناد قوانین صید و شکار محاکمه و به پرداخت جریمه نقدی یا حبس, محکوم خواهند شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =