. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 53152 تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1400 | 07:06 ق.ظ

یادواره شهدای دهه فجر در جیرفت برگزار شد / ۴۷تصویر

به گزارش کنارصندل، عصر پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با همکاری بنیادشهید و ناحیه مقاومت سپاه جیرفت، یادواره شهدای دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد. حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر و میلاد با سعادت […]

به گزارش کنارصندل، عصر پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۰ با همکاری بنیادشهید و ناحیه مقاومت سپاه جیرفت، یادواره شهدای دهه فجر انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر میثم تارم امام جمعه جیرفت در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع)، گفت: برخی از شهدا علاوه بر نقش آفرینی در ۸ سال دفاع مقدس، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش فعال و پررنگ داشت

ایشان نقش شهدا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ارزنده دانست و افزود: شهدایی همچون شهید محمد مشایخی نقش بسیار مهم و ارزنده ای در مسائل انقلاب اسلامی داشتند.

امام جمعه جیرفت دهه فجر را فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا برشمرد و خاطرنشان کرد: در این ایام باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم همان طور که امام امت بعد از ۱۵ سال تبعید و پس از بازگشت به میهن اسلامی مستقیم به بهشت زهرا رفتند و حرف های تاریخی و ارزشمندی را بیان فرمودند.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: امروز مسئولین و مدیران ما اگر بخواهند در کارها، مسئولیت و خدمت به ملت و نظام اسلامی موفق شوند باید از سیره شهدا پیروی کنند.

سرهنگ حاج رضا سیفی از یادگاران دوران دفاع مقدس و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این یادواره گفت: برخی رعیت های دوران خفقان ستمشاهی که بواسطه پست، مقام یا پول به جایگاهی رسیده اند، امروز از همه نسبت به ارزشهای انقلاب و نظام و شهدا ، طلبکارترند.

وی گفت: از رشادتهای شهدا برای خانواده شهدا گفتن مقوله ای شاید تکراری باشد، باید رشادتها و سختی های دوران دفاع مقدس را برای غیر خانواده شهدا گفت تا بدانند که شهدا جانشان را برای امنیت و آرامش کشور فدا کردند.

تصاویر: خسرو احسانی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =