. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 54383 تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | 08:22 ق.ظ

رویکردی نو در امور خیریه ها با همکاری خیریه دارالاکرام و خیریه گلستان در مناطق محروم جنوب کرمان

به گزارش کنارصندل، مدیرخیریه دارالاکرام شعبه جیرفت از رویکرد متفاوت این خیریه در رفع محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته جنوب کرمان خبر داد و گفت: پرورش فکری کودکان و نوجوانان مناطق محروم جنوب کرمان در دستور کار این موسسه خیریه قرار گرفته است. محمد حسین افشار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما […]

به گزارش کنارصندل، مدیرخیریه دارالاکرام شعبه جیرفت از رویکرد متفاوت این خیریه در رفع محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته جنوب کرمان خبر داد و گفت: پرورش فکری کودکان و نوجوانان مناطق محروم جنوب کرمان در دستور کار این موسسه خیریه قرار گرفته است.

محمد حسین افشار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این رویکرد جدید خیریه دارالاکرام شامل طرح کتاب خوانی با رویکرد پرورش فکری دانش اموزان فاقد سرپرست موثر تحت پوشش موسسه است.


وی ادامه داد: این طرح با حمایت موسسه خیریه گلستان و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران برنامه ریزی شده است
مدیر خیریه دارالکرام شعبه جیرفت از توزیع بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ جلد کتاب در قالب طرح کتاب خوانی با رویکرد پرورش فکری دانش اموزان خبر داد و گفت: این کتاب ها به انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خریداری شد.


وی افزود: این کتاب ها بین کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته منطقه جنوب کرمان در حال توزیع است


افشار ضمن قدردانی ویژه از خیریه گلستان برای حمایت های این خیریه از کودکان مناطق کمتر توسعه یافته؛ از هدف گذاری طرح کتاب خوانی با رویکرد پرورش فکری کودکان و نوجوانان مناطق محروم در سه نوبت خبر داد و گفت:کودکان و نوجوانان در هر نوبت به مدت سه ماه وقت مطالعه کتابها را دارند.
وی افزود: طبق جامعه هدف طرح پس از سه ماه دانش اموزان برداشت خود را از کتابها را یادداشت و به مددکار خود در موسسه خیریه دارالاکرام ارسال میکنند و همکاران در شعبه ان را به عنوان دستاورد در پرونده شان ثبت سیستم میکنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =