. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 57549 تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 | 09:35 ق.ظ

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان: رسانه‌ها سیاست‌های عدالت محورانه دولت را تبیین کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: رسانه‌ها سیاست‌های عدالت‌محورانه دولت را در راستای اصلاحات اقتصادی و پرداخت یارانه‌ها به‌صورت مستقیم به مردم و دهک‌های آسیب‌پذیر تبیین کنند. بهرام مسلمی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب کرمان با موضوع اصلاحات اقتصادی دولت، افزود: رسانه ها برای مقابله با عملیات روانی دشمن در […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: رسانه‌ها سیاست‌های عدالت‌محورانه دولت را در راستای اصلاحات اقتصادی و پرداخت یارانه‌ها به‌صورت مستقیم به مردم و دهک‌های آسیب‌پذیر تبیین کنند.

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان: رسانه‌ها سیاست‌های عدالت محورانه دولت را تبیین کنند

بهرام مسلمی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب کرمان با موضوع اصلاحات اقتصادی دولت، افزود: رسانه ها برای مقابله با عملیات روانی دشمن در شبکه های مجازی در راستای مدیریت افکار عمومی حرکت کنند.

وی تولید محتوا، همگرایی و هم افزایی گروه ها، دستگاه های اجرایی، رسانه ها و طیف های سیاسی را با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای از جمله راهکارهای پیش رو برای مقابله با عملیات روانی دشمن در شرایط فعلی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: دشمنان با مدیریت افکار عمومی درصدد انجام نشدن نظام اصلاح یارانه ها هستند لذا رسانه ها باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنند.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم نظام عدالت ورزی در حوزه یارانه ها را مدنظر قرار داده که اجرای این طرح به سود اقشار آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار است از این رو رسانه در تبیین این مهم تلاش کنند.

مسلمی با بیان اینکه دشمن در حال انجام عملیات روانی علیه دولت است، اظهار داشت: منافقان داخلی و خارجی، سلطنت طلبان، معاندان، سودجویان و دلالان که منابع ارزی به جیب می زده اند درصدد ایجاد عملیات روانی علیه اصلاح نظام پرداخت یارانه ها هستند.

وی هدف دولت سیزدهم را از اصلاحات اقتصادی، عدالت‌ورزی در بازتوزیع یارانه ها و حمایت از دهک های آسیب پذیر و جلوگیری از تداوم سیاست‌های فسادزا عنوان کرد./ ایرنا

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =