. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 58498 تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | 18:18 ب.ظ

پلیس عنبرآباد به فرار قاتل مسلح خاتمه داد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت یک ماه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد . سرهنگ “رضا فیروزبخت” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در اوایل اردیبهشت سال جاری فردی اقدام به قتل مسلحانه احدی از شهروندان در جریان یک نزاع و درگیری فردی کرده و از […]

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت یک ماه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “رضا فیروزبخت” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت :در اوایل اردیبهشت سال جاری فردی اقدام به قتل مسلحانه احدی از شهروندان در جریان یک نزاع و درگیری فردی کرده و از آنجا که قاتل پس از وقوع قتل متواری و محل اختفاء خود را به صورت مداوم تغییر میداد، اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی مثمر ثمر واقع نشده بود

. وی افزود :در نهایت ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و پیگیری های بی‌وقفه مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های جنوبی همجوار شناسایی و این فرد را پس از اخذ نیابت و هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد اظهار کرد:این متهم در بازجویی های تخصصی پلیس آگاهی، به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه قتل را عدم کنترل خشم و درگیری قبلی با مقتول اعلام کرد .

سرهنگ” فیروزبخت” با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه از آن دسته آسیب‌هایی است که با ایجاد اختلال در روابط اجتماعی ،فضای آکنده از بغض و کینه و دشمنی را در میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: بیشتر کسانی که دچار نزاع می شوند و توانایی کنترل خشم ندارند، شاید حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب قتل و جرح عمد شوند .

فیروزبخت با اشاره به ماده ۱۷۰ قانون مجازات عمومی مبنی بر اینکه مجازات مرتکب قتل عمدی اعدام است مگر در مواردی که در قانون استثنا شده باشد خاطرنشان کرد: با قدری تحمل،کنترل خشم و تدبیر و گذشت، امکان پیشگیری از بروز اینگونه صدمات غیر قابل جبران برای هر دو طرف میسر می شود .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =