. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 61918 تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1401 | 13:10 ب.ظ

راه اندازی دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت در شهر رمشک

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از راه اندازی دبیر خانه فرهنگی وهنری نسیم وحدت در رمشک خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی نسیم وحدت در شهر رمشک جهت شناسایی استعداد ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری راه اندازی می شود. به گزارش کنارصندل، بهرام مسلمی مهنی در سفر به شهر رمشک […]


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از راه اندازی دبیر خانه فرهنگی وهنری نسیم وحدت در رمشک خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی نسیم وحدت در شهر رمشک جهت شناسایی استعداد ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری راه اندازی می شود.


به گزارش کنارصندل، بهرام مسلمی مهنی در سفر به شهر رمشک و در دیدار با هنرمندان و در دیدار با مولوی رمشکی امام جمعه اهل سنت شهر رمشک جهت وحدت و همدلی، هم افزایی و هم گرایی در برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

وی هدف از راه اندازی این دبیرخانه را پاسخ به نیاز های فرهنگی شهر رمشک دانست و تصریح کرد: تمامی فعالیت ها و نیاز های فرهنگی این منطقه از طریق دبیرخانه پیگیری می شود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن بازدید از مدرسه علوم دینی مربوط به اهل سنت در رمشک و گفتگو با مولوی رمشکی، اعضای شورای اسلامی و شهردار و هنرمندان ابتدا از لزوم وحدت و برادری بین اهل تشیع و تسنن سخن گفت و بیان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در منطقه رمشک با وحدت و همدلی ، هم افزایی و هم گرایی بین اهل سنت و شیعه محقق خواهد شد.

وی ضمن یاد آوری گسترش عدالت فرهنگی گفت: همگان استحقاق بهره مندی از امکانات فرهنگی و هنری را به صورت یکسان و برابر دارند و نیاز سنجش فرهنگی از اولویت هاست.

وی اظهار داشت: ترویج قرآن و آموزه های قرآنی از طریق برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی در دستور کار است.

مسلمی مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در فضای حقیقی و مجازی را دغدغه مهمی برشمرد که باید برای آن چاره ای اندیشید و احیاء هنر و فرهنگ بومی را از دیگر الویت ها دانست.

مولوی رمشکی امام جمعه اهل سنت شهر رمشک ضمن تشکر و قدردانی از حضور بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولان این اداره کل حضور متولیان فرهنگ را در شهر رمشک منشا خیر و برکت دانست و گفت: نگاه متولیان فرهنگ به شهر رمشک باعث خوشحالی مردم فرهنگ دوست این منطقه شده و قطعا اتفاقات فرهنگی خوبی در این منطقه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد رقم می خورد.

از مصوبات مهم این دیدار تأسیس دبیرخانه دائمی نسیم وحدت در شهر رمشک جهت شناسایی استعداد ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری است که اسحاق رمشکی به عنوان دبیر کارگروه هنر و ابراهیم شهدوست زاده به عنوان رابط فرهنگی شهر رمشک معرفی شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =