. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 62005 تاریخ انتشار : شنبه 5 شهریور 1401 | 10:21 ق.ظ

در هفته دولت ۳ طرح صنعتی و معدنی در جنوب کرمان افتتاح خواهد شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از افتتاح ۳ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری هزار و صد میلیارد ریال و با حضور استاندار در هفته دولت خبر داد. مسلم مروجی فرد ضمن تبریک مجدد هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان “سال […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از افتتاح ۳ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری هزار و صد میلیارد ریال و با حضور استاندار در هفته دولت خبر داد.

مسلم مروجی فرد ضمن تبریک مجدد هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان “سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” نامگذاری شده است، اهم فعالیت های این اداره کل برای رسیدن به اهداف این نام گذاری برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در راستای اهداف شعار امسال، با جذب سرمایه گذار و اجرای طرح ها در رابطه با تولید و اشتغالزایی گام های موثری برداشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: با حضور استاندار از طرح معدن و واحد فرآوری آهن کناروئیه در جیرفت با ظرفیت ۴۰هزار تن و با سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۳۰ نفر بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تولید زغال فشرده با ظرفیت تولید ۱۷۰ تن یکی دیگر از پروژه هایی است که در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد، افزود: این طرح با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۵ نفر توسط بخش خصوصی در جیرفت اجرا شده است.

مروجی فرد بهره برداری از طرح تولید محصولات فلزی شامل خانه های پیش ساخته، تیرچه فلزی و… با ظرفیت ۷هزار تن را از دیگر طرح های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت برشمرد و گفت: این طرح با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا شده است که برای ۱۰ نفر نیز اشتغالزایی خواهد کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =