. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 62163 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مهر 1401 | 12:50 ب.ظ

امام جمعه جیرفت: امروز باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه با فتنه آشوبگران مقابله کنیم

احجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز وظیفه ما سنگین است و باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه و با تمام قدرت و توان با فتنه آشوبگران مقابله کنیم. به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ مهر) حجت الاسلام «میثم تارم» آئین افتتاح اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: هنر یکی […]
ا
حجت الاسلام میثم تارم گفت: امروز وظیفه ما سنگین است و باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه و با تمام قدرت و توان با فتنه آشوبگران مقابله کنیم.

به گزارش کنارصندل و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ مهر) حجت الاسلام «میثم تارم» آئین افتتاح اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: هنر یکی از بهترین، رساترین و مهمترین ابزارهایی است که ما را در رساندن به اهداف و مقاصد خودمان در کار اجرایی، اداری، فرهنگی و علمی کمک می کند.

امام جمعه جیرفت افزود: هر کاری اگر براساس هنر و هنرمندانه انجام شود قطعا در آن موفقیت است.

وی بیان کرد: قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) برای انجام رسالت از مقوله هنر استفاده کردند.

حجت الاسلام تارم با بیان این مطلب که هنر در قرآن کریم بحث مهمی است، اظهار کرد: اگر قضات در قضاوت و ایجاد صلح و صفا هنرمندانه عمل کنند قطعا موثر خواهد بود اما اگر با بی هنری عمل کنند آنگاه مایه آبرو ریزی خواهد بود و آثار غیر شایسته ای بهمراه داشت.

امام جمعه جیرفت کارها باید براساس هنر باشد، تاکید کرد: کار مدیر، بازاری تاجر و …  هنرمندانه باید باشد.

وی ضمن تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان،  ابراز کرد: در اغتشاشات اخیر مردم بصیر و ولایی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند که جای تشکر دارد.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: اساس کار اغتشاشگران بر پایه هنر بود و آنها با ابزار هنر سعی کردند احساسات و عواطف نوجوان و جوان را تحت تاثیر داده تا اموال عمومی را به آتش کشیده و افراد بی گناه صدمه وارد کنند.

امام جمعه جیرفت در خاتمه تصریح کرد: امروز وظیفه ما سنگین است و باید در فضای مجازی و رسانه هنرمندانه و با تمام قدرت و توان با فتنه آشوبگران مقابله کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =