. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 62320 تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آبان 1401 | 14:12 ب.ظ

زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی در کهنوج افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی در دبیرستان پسرانه متوسطه اول علامه حلی کهنوج با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان افتتاح شد. به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش […]

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان زمین چمن ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی در دبیرستان پسرانه متوسطه اول علامه حلی کهنوج با اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان افتتاح شد.


به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: توسعه فضای ورزشی دانش‌آموزان براساس استاندارد کشوری و جهانی در استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم که در این راستا تعداد ۷۲ طرح در سطح مدارس استان در قالب طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و با بیان اینکه سرانه ورزشی استان در حال حاضر از میانگین کشوری پایین تر است، گفت: با تلاش وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در استان از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیرین، نهادهای انقلابی و … نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه ای مناسب اقدام کنیم.

رضایی از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت فضاهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان کرمان با اولویت مدارس دخترانه خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در قالب این طرح ۱۲ سالن ورزشی، ۳۳ زمین چمن مصنوعی، ۱۲ زمین ساحلی و ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی با حمایت خیرین و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهد شد.

بر پایه این گزارش: زمین چمن مصنوعی دبیرستان متوسطه دوره اول علامه حلی کهنوج با مساحت ۶۴۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =