. سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 63398 تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 | 21:11 ب.ظ

امام جمعه جیرفت گفت: هدف اسرائیل از عادی سازی روابط با کشورهای عربی ، پیگیری منافع خودش است

به گزارش سایت دقیانوس؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: نماز جمعه در این آدینه به حضور شهید گمنام منور شده است و هم‌اکنون بسیاری از شهرهای ایران معطر به حضور شهدای گمنام شده اند و دیروز مردم جیرفت در تشییع این […]

به گزارش سایت دقیانوس؛ حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: نماز جمعه در این آدینه به حضور شهید گمنام منور شده است و هم‌اکنون بسیاری از شهرهای ایران معطر به حضور شهدای گمنام شده اند و دیروز مردم جیرفت در تشییع این شهید گمنام حضور پیدا کردند که نشان دهنده ارادت مردم نسبت به شهدا است.

امام جمعه جیرفت افزود: امام علی (ع) در حکمت نهج‌البلاغه فرمودند: در فتنه‌ها مانند بچه شتری باشید که صلاحیت و آمادگی سوار شدن و شیر دادن را ندارد.

خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: در تفسیر فرمایش امام علی (ع) باید گفت که معنای فتنه، آشوب‌های اجتماعی هستند و با فتنه‌گران همراهی نکنید و تماشاچی نباشید و کمک مالی هم نکنید.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، عنوان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگوی خانواده اسلامی است و خانواده نهاد مقدس و ارزشمندی است و به همین دلیل، دشمنان برای متلاشی کردن آن دست بکار شدند و آنها می‌دانند تا زمانی که خانواده قرآنی و اسلامی باشد این خانواده متلاشی نمی‌شود و به دنبال متلاشی شدن خانواده، مفاسد اجتماعی و مشکلات به وقوع می‌پیوندد.

حجت الاسلام تارم، ضمن اشاره به فرمایش امام علی (ع) خطاب به حضرت فاطمه زهرا (س) که می‌فرمودند که وقتی به شما نگاه می‌کنم به آرامش می‌رسم، اظهار کرد: خیلی مهم است که مرد با دیدن همسر و فرزندانش، غم‌هایش را فراموش کند و زن و مرد باید مایه آرامش یکدیگر باشند و زوجین باید محبت شان را به یکدیگر اظهار کنند و متاسفانه یکی از مشکلات فرزندان، نداشتن محبت بزرگترها هست.

وی تصریح کرد: حفظ حجاب و عفاف به جایگاه بالایی رسیدند درواقع تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) دارند و دشمن از حفظ حجاب و عفاف بانوان که در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نقش مهم و ارزنده ای دارند، می‌ترسد.

حجت الاسلام میثم تارم گفت: در این ایام که خباثت رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر مشخص می‌شود، اطلاعات سپاه پاسداران هم گروه‌های جایوسی صهیونیستی که نقش اصلی در اغتشاشات را داشتند دستگیر می‌کند که بایستی به جزای اعمال خودشان برسند و هدف اسرائیل از عادی سازی روابط با کشورهای عربی همانا پیگیری منافع خودش بوده و از کشورهای عربی جاسوسی می‌کند زیرا منطق اسرائیل، سلطه و تجاوز است.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =